המדריך שאת לא רוצה לפספס: כך תבחרי תכשיטים לחתונה
תכשיטים הם חלק בלתי נפרד מההופעה שלך ביום הכי מרגש בחייך ולכן הם צריכים להיבחר בצורה חכמה ובאופן הטוב ביותר. איך עושים את זה? הנה כמה טיפים לקנייה וענידה של תכשיטי כלה בשביל שתוכלי ליצור מראה מושלם ביום החתונה

איך בוחרים תכשיטים שיתאימו באופן מושלם ללוק הכללי שלך בחתונה? הנה המדריך שכל כלה תשמח להכיר:

קודם כל, השמלה

התכשיט הנכון לחתונה תלוי בצבע, סטייל וסגנון השמלה שתבחרי, כך שאם תחכי, תוכלי לבחור את השילוב הנכון למראה המושלם. בינתיים, תחפשי סגנונות שמושכים אותך - כל תמונה שאת אוהבת, את יכולה להוסיף לעמוד האישי שלך ואחרי שתסגרי את השמלה, תוכלי לחזור ולראות מה מבין הפריטים שאהבת הכי מתאים.

כמו כן, לפני שאת בוחרת בעגילים, צמידים, שרשרת או טבעת, שימי לב אם את לובשת שמלת כלה צמודה עם מחשוף, כדאי ללכת על תכשיטים גדולים. למחשוף נדיב תתאים שרשרת ארוכה. אם מדובר בשמלה עם מחשוף קטן, כדאי לענוד שרשרת צמודה ורצוי שלא תיגע בשמלה. במידה ומדובר בשמלה מפוארת, עם הרבה תוספות ואבנים, לכי על תכשיטים פשוטים. למשל, שרשת עם יהלום אחד באמצע תשתלב בצורה מושלמת עם שמלת פאר. היהלום יוסיף עניין אף לא יגנוב את ההופעה של השמלה.

סגנון התכשיטים

חשוב להתאים את התכשיטים לא רק להופעה הכללית שלך, אלא גם לאישיות ולטעם האישי שלך. אם את בעלת אופי מוחצן, תוכלי לבחור תכשיטים גדולים, בולטים המדגישים את המוחצנות ואת האנרגיות שלך. תוכלי לבחור תכשיטים בצבעים נועזים יותר כמו ירקרק, טורקיז, כחול ואף אדום. אם את משייכת את עצמך לסגנון הכלה העדינה, תכשיטים בגווני לבן או שמנת הינם האופציה המושלמת עבורך. צבעים עדינים ולא נועזים ידגישו את הסנון שלך ויבליטו את הרוך והעדינות שבך. 

אל תגזימי בכמות התכשיטים

יום החתונה הוא ההזדמנות המושלמת לנצנץ עם תכשיט בולט וגדול, אבל הגבול בין להיות זוהרת ולהגזים יותר מדי הוא דק. נסי למצוא את האיזון הנכון בין השמלה שבחרת לתכשיטים. כמובן שיש מקום לאקססוריז אחד משמעותי. זה יכול להיות עגילים, שרשרת או פיס ייחודי לשיער. בהתאם לשמלה שלך החליטי מה יהיה התכשיט הייחודי שלך ותני לו את הבמה לזהור.

השאלה זו גם אפשרות

תכשיטים יכולים להיות עסק יקר, ואם מה שחלמת עליו ביום הגדול שלך הם יהלומים אמיתיים, כדאי שתשקלי להשאיל אותם מאשר לקנות. כלות רבות מחפשות ורוצות להשאיל תכשיטים שעברו בירושה במשפחה, או מחברה טובה, לא רק בגלל העלויות אלא גם כי יש ערך סנטימנטלי לענידה של תכשיט כזה ביום החתונה.

קחי לעצמך קצת זמן לנשום

את בחירת התכשיטים ליום החתונה לא כדאי להשאיר לרגע האחרון, בעיקר בגלל הסיבה שתרצי למדוד אותם יחד עם שמלת הכלה שלך. ההמלצה שלנו היא לתת לעצמך לפחות חודש לפני החתונה לחפש את התכשיטים המושלמים בנחת. מומלץ גם לקנות את התכשיטים עוד לפני שאת מגיעה לאיפור ושיער וכך תוכלי להתרשם מהמראה השלם לפני יום החתונה.

ולבסוף, אל תשכחי להתאים את הצבעים

כמו כל אאוטפיט, גם בלוק החתונה מאד חשוב להתאים את הגוונים של התכשיטים לצבע של השמלה שלך. שמלה לבנה תיראה הכי טוב עם תכשיטים בצבעי פנינה או פלטינום, הימנעו מזהב ולשמלה נוצצת הכי טוב זהב ורוד או פנינה.

YOU MIGHT ALSO LIKE