חגיגה בסטייל: חמישה פריטי מאסט למסיבת רווקות מושלמת
אין כמו אירוע בנות שמוקדש לכיף וזמן איכות עם החברות הכי טובות, העלאת זיכרונות, רגעי צחוק ובקיצור – פאן טהור. תוסיפו לזה את העובדה שאחת המשתתפות חוגגת את נישואיה ושהאירוע מתרחש בלוקיישן פוטוגני בקרבת ים או בריכה, ותקבלו חגיגה אמיתית. לכבוד האירוע, אספנו עבורכם חמישה פריטים שיהפכו את החגיגה למלאה סטייל

בשנים האחרונות הופכות מסיבות הרווקות למושקעות מתמיד, ובדיוק בגלל זה בחרנו לרכז עבורכן רשימה של כמה פריטים שהם בגדר חווה, לקראת מסיבה לוהטת ומלאה בסטייל. 

בגדי ים

מסיבת רווקות לרוב מתקיימת במיקום שמשלב ים או בריכה ולכן בגדי ים הם הפריט שהכי חשוב להצטייד בו. עבור הכלה זו הזדמנות מעולה להשקיע בבגד ים מיוחד שהיא לא הייתה קונה לעצמה דרך שגרה ההמלצה שלנו לאירוע מהסוג הזה היא בגדי ים שלמים, שיצטלמו יפה, ומתכתבים באופן בולט עם מגמות אופנתיות בולטות. שווה להשקיע בבגד ים כיפי ואיכותי, כי זה פריט שמצדיק את הרכישה ואפשר לעשות בו אחר כך שימוש כל הקיץ. כמובן שתמיד אפשר ללכת על קלאסיקה של בגד ים לבן ולבקש משאר המוזמנות להגיע בבגדי ים שחורים ולפעמים אפילו להיפך, כדי לקבל צילומים מדליקים מהאירוע.

בגדי חוף

כפתנים, שמלות חוף קלילות, גלביות וכל מה שמעביר תחושה של ריזורט וחופשה בסטייל. המגמה הבולטת היא בגדים לבנים מוקפדים אבל קלילים ולא מצועצעים מדי. העדיפו בגדים עשויים מבדי שיפון, הדפסי פרחים, או כל מה שעונה על הטעם האישי שלכן.

בייבידולים וקומבינזונים

כלות רבות בוחרות ללבוש בשלב האיפור והשיער ביום החתונה פריט לבוש נשי כמו בייבידול או שמלת תחרה קלילה. מומלץ להשקיע בפריט היוקרתי עוד לפני מסיבת הרווקות ולנצל אותו כפריט לבוש קיצי לכל דבר, בשילוב כפכפים וכובע קש. אפשר לבחור כמובן גם בפיג’מות עשויות משי, בשמלות שינה מהודרות ובשמלות קומבינזון.

כובעים ותיקים

לוק למסיבת רווקות לא יכול להיות מושלם בלי כובע ותיק קש, כאשר כמובן אפשר להשתמש בו שוב ושוב במהלך כל הקיץ. נסו לבחור בכובעים עשויים מבדים טובים ואיכותיים.

נעליים

עוד מגמה שאפשר לראות היא  בחירה בכפכפים מעוטרים, או בנעליים שטוחות מדליקות ונוחות, או בסנדלים מדליקים, שגם יכולים לתפקד כזוג נעליים שני בחתונה. הרעיון הוא לקנות פריטים שישמשו בהמשך לחופשה קיצית, או לכל פעילות קיצית אחרת ולא יישארו שקועים עמוק בארון.

YOU MIGHT ALSO LIKE