זה השילוש הקדוש שיהפוך את חתונת הקיץ שלכם למושלמת
קיימים שלושה דברים מרכזיים שחייבים להתקיים בכל חתונת קיץ בלתי נשכחת. במיוחד לקראת שיאו של הקיץ ועונת החתונות, ריכזנו עבורכם שלושה טיפים חשובים שיעזרו לכם להילחם בלחות ובחום, בלי לוותר על סטייל ורומנטיקה

אין ספק, חתונות ואירועים שונים אשר מתרחשים בקיץ דורשים הכנה קפדנית וייחודית יותר. ניתן לראות כי בשנה האחרונה הטרנד הלוהט ביותר בתחום האירוע הוא לשלב בתוך האירוע את ״השילוש הקדוש״, מדובר בשלושה אלמנטים שיהפכו כל אירוע לצבעוני, חגיגי, וצונן יותר בימי הקיץ הלוהטים. אז מה השילוש המיוחד הזה כולל? ובכן, קוקטיילים, כמובן, קירור, ומקור מים. הנה כל המידע שאתם צריכים על מנת להפוך את האירוע שלכם לחגיגה אמיתית, בלתי נשכחת.

 

1. קוקטיילים עם ערך מוסף

כל חתונת קיץ מושלמת, חייבת להציע לאורחים תפריט קוקטיילים מיוחד, בעל אופי, אמרה וייחודיות. במילים אחרות, קוקטיילים בקונספט מיוחד, צבעוניים, טעימים וצוננים. כמובן שמה שהופך קוקטיילים למיוחדים הוא לא רק צורת ההגשה, אלא שילוב הטעמים ודגש על חומרי גלם איכותיים וטריים. בנוסף לקוקטיילים מיוחדים, תוכלו להציב עמדות נוספות ברחבי האולם כגון עגלות אלכוהול צבעוניות ומפתות, עמדת קרח, ועוד. תהיו בטוחים שזה יהפוך את האירוע שלכם לשמח וחגיגי יותר.

2. מערכות קירור 

אין חתונת קיץ מושלמת בלי מערכת קירור מוקפדת. נכון, מדובר על מוצר טכני לגמרי, נטול סטייל, אך בכל זאת, הוא יכול לשדרג את האירוע שלכם משמעותית. אתם בטח יודעים, אורחים מרוצים הם אורחים שלא חם להם, בטח כאשר מדובר על שיאו של הקיץ. לכן, כאשר אתם בוחרים את הלוקיישן שלכם לחתונה, הקפידו לבדוק את אופציות הקירור והמיזוג הרלוונטיות. מיזוג מרכזי, נייד, או כל דבר אחר. כמובן כי תוכלו להשקיע ולהעניק לאורחים שלכם מניפות מגניבות, מאווררים ניידים וכדומה. 

3. שלבו מקור מים

טמפרטורות גבוהות בלי יכולת להתרענן מעט במים קרירים יכולות להוביל לעייפות ועצבים. לכן, לגמרי כדאי שתשקלו לשלב באירוע שלכם בריכה או ים. בין אם מדובר על חתונת צהריים, או ערב, אין ספק כי אחד הבחירות הלוהטות ביותר בשנים האחרונות היא לשלב מקור מים. כך למשל, הבריכה יכולה להוות לאורחים שלכם צינון מושלם לאחר שהזיעו ברחבת הריקודים. כמובן כי חתונה עם בריכה היא גם מיוחדת וחגיגית יותר, ומצטלמת נהדר. כך שבמילים אחרות, לגמרי מדובר על win win עבור שני הצדדים, אתם, והאורחים. 

YOU MIGHT ALSO LIKE