הבחירה החשובה ביותר: כיצד תבחרי נכון טבעת אירוסין
מה הטרנדים החמים ביותר היום? איך בוחרים כמה קראט לקנות? ועם מי כדאי להתייעץ? ריכזנו את כל מה שחשוב שתדעי רגע לפני שאתם בוחרים את טבעת האירוסין, שנועדה להנציח ולחגוג את האהבה שלכם

עכשיו, ששניכם החלטתם  שתרצו לבלות את שארית החיים אחד עם השנייה, זה הזמן לסגור את אחד הנושאים החשובים ביותר: טבעת האירוסין. מציאת הטבעת המושלמת הינה מלאכה לא פשוטה, מצד אחד היא צריכה להיות על זמנית, קלאסית, ומצד שני גם אופנתית וטרנדית. ריכזנו את כל הטיפים החשובים בנושא. 

אמנם כולנו חולמות על הרגע בו הגבר שולף את הטבעת, והיא מושלמת, משקפת את הטעם והאופי שלך. אך בפועל, המציאות מעט יותר מורכבת. בשנים האחרונות, יותר ויותר זוגות מעדיפים לבחור ביחד, ובצדק. נכון, מדובר על אקט פחות רומנטי, אך כך תוכלי להבטיח כי תקבלי את הטבעת המושלמת, כזו שתהיי מרוצה ממנה, ולא תרצי להוריד מהאצבע.  

התייעצו עם אחרים

אם בכל זאת, ההצעה הולכת להיות הפתעה, תנסו להתייעץ עם כמה שיותר אנשים. משפחה, חברים, וכדומה. הרימו טלפון לאמא של הכלה, או לחברתה הטובה, ותבקשו עזרה. העדיפו לצרף אחת מהן לתהליך החיפושים, כך תוכלו להבטיח בחירה מדויקת. 

הטרנדים החמים ביותר 

יש כמה מגמות בולטות במיוחד בשנים האחרונות, כאשר הבחירה הנפוצה ביותר היא טבעת סוליטר קלאסית, כלומר אבן מרכזית אחת. עם זאת, ניתן לראות גם טרנדים חדשים כמו שיבוץ יהלומים מסביב ליהלום מרכזי, אשר נקרא סגנון ״היילו״. בנוסף, ניתן לראות כי הבחירה הקלאסית של יהלום עגול הולכת ופוחתת, כאשר כיום אפשר למצוא יהלום מרובע, או אובלי. גם המחירים הפכו נגישים יותר בשנים האחרונות.

הנה שלושה טרנדים חמים במיוחד:

  1. יהלום שחור: רבים בוחרים יהלום בצבע כגון כחול כהה, שחור, אדום, ירוק, וכדומה. מדובר על לוק מרענן, ומיוחד במינו, כזה שיצליח למשוך לא מעט עיניים.
  2. שיבוץ על החישוק עצמו: יותר ויותר בוחרים טבעת אירוסין אשר על העיגול שלה משובצים אבנים ויהלומים. 
  3. גוונים של זהב: מעבר לזהב, או זהב לבן, ניתן לראות כי גוונים נוספים נכנסו לתמונה, כגון רוז גולד, וסגנונות שונים נוספים בעלי גוון זהב עם פיגמנט ורוד.  

מה חשוב שתקחו בחשבון

כאשר עושים בחירה כה מהותית וחשובה כמו בחירה של טבעת אירוסין, חשוב לקחת בחשבון גם את הפרטים הקטנים ביותר. תקפידו כי תקבלו תעודת אחריות, ותעודה המעידה כי מדובר על יהלום אמיתי. כמו כן, שימו לב כי הקטנה או הגדלה, לפי הצורך, נכללות במחיר. ולסיום,  רצוי שתרכשו את הטבעת אך ורק בחנות מוכרת, בעלת ניסיון ומוניטין. 



YOU MIGHT ALSO LIKE