6 דברים שצריך לדעת כשמתחתנים בבר
חיפשתם לוקיישן קצת אחר לחתונה ובחרתם להינשא בבר? זה הזמן לוודא שאתם יודעים את כל מה שחשוב לדעת על חתונות באווירה הכי משוחררת וכיפית שיש – ולא, זה לא קשור רק לאלכוהול איכותי וקוקטיילים נועזים

כשבוחרים בחתונה בבר - מרגישים מיד את הווייב המיוחד שהבר מוסיף לחתונה. תחושה נינוחה, אורבנית והרבה פחות מהודרת מזו שמלווה אירועים במקומות אחרים. אז אם אתם בדיוק בחיפוש אחר לוקיישן מגניב לחתונה כדאי שתדעו כי לחתונת בר יש המון יתרונות, החל בתחושה שהאורחים בעצם יצאו לבילוי איכותי, דרך האינטימיות היחסית שנוצרת בחלל ועד למבחר האיכותי של האלכוהול. אלה ועוד הופכים חתונה בבר לחוויה מיוחדת ואחרת.

כדי לוודא שאם בחרתם בחתונת בר שמתאימה לכם ובשביל להיות בטוחים שתצאו לדרך מצוידים בכל המידע ההכרחי ריכזנו עבורכם את המידע החשוב ביותר.

קחו בחשבון שמקומות הישיבה אקלקטיים, בגבהים משתנים

שלא כמו באולמות ובגני אירועים, הישיבה בבר היא בדרך כלל מגוונת מאוד: בחלל פזורים מקומות ישיבה גבוהים ונמוכים, ופעמים רבות היא חופשית – דבר שתורם רבות לווייב הקז’ואלי של אירועים הנערכים בו. אם אתם מתכננים חתונה בבר, חשוב שתוודאו שניתן לשחק עם מקומות הישיבה בהתאם לרצונות שלכם, ובמידת הצורך אף להפוך את סידורי הישיבה לרשמיים יותר. היכולת שלנו לשחק ולהתגמש עם החלל גם מבחינת סידורי ההושבה והישיבה עצמה (גבוהה או נמוכה, לצד שולחנות ארוכים, גבוהים או ‘רגילים’) יוצרת אווירה הרבה יותר משוחררת ונעימה.

אוכל שיוצא מהקווים

האווירה שמלווה חתונות ברים הרבה יותר נינוחה. בהתאמה, גם האוכל שמוגש באירועים כאלה הוא אוכל קצת יותר יצירתי וקליל מזה שתיתקלו בו באולמות ובגני אירועים. עם זאת, ברוח השגשוג של ברים קולינריים בסצנת חיי הלילה, ברים רבים שמארחים אירועים דואגים להחזיק שף ולא מתפשרים על הרמה הקולינרית. כמו כן, הזוגות בוחרים את המנות ויכולים לבקש מנות מיוחדות שחשוב להם שיוגשו.

קוקטיילים, והרבה מהם

כולנו יודעים שאלכוהול הוא מרכיב לא פחות – אם לא יותר – חשוב עבור האורחים שמגיעים לחתונה שלכם. העובדה שהחתונה נערכת במקום שמתמחה בהכנת קוקטיילים משמעותה שהאלכוהול באירוע יהיה שווה במיוחד, וחשוב שתנצלו זאת לטובתכם: כמו כן, היתרון העצום שלנו של בר על פני אולמות או גני אירועים הוא התפריט העצום, האיכותי והמגוון של אלכוהול.

בבר אפשר לשחק עם העיצוב בצורה חופשית

העובדה שברים בדרך כלל לא נבנים מתוך מחשבה על חתונות שייערכו בהם, יכולה להיות גם יתרון, כאשר כלות ה-DIY שביניכן יוכלו לתת לעצמן דרור ולעצב את המקום איך שרק בא להן. תוכלו לשחק עם מיקומי החופה, קבלת הפנים והמסיבה וליהנות מהמודולריות של החלל. במילים אחרות, מבחינת עיצוב, אפשר לעשות ממש הכל.

ללא מגבלות שקשורות ליום ולשעת האירוע

מאחר שעל ברים לא חלות אותן המגבלות שאולמות וגני אירועים מחויבים להן, הגמישות מבחינת הימים בהם אפשר להתחתן גדולה יותר. בגלל שבר הוא  לא גן אירועים, כל זוג יכול להתחתן בכל ימות השנה. כמו כן, הצוות הוא אחד היתרונות החשובים שמגיעים עם חתונות בברים. אחרי הכול, מדובר באנשי מקצוע שחיים את תחום השירות בצורה יומיומית. לכן, כדאי לוודא שהבר שאתם חושבים לקיים בו את החתונה יעמיד לרשותכם את ההצוות המושלם.

YOU MIGHT ALSO LIKE