חוגגים חתונה חורפית? הנה 5 יעדים מושלמים לירח דבש רומנטי וחורפי
סקי חורפי, שווקי חג המולד, מופע אורות הצפון באיסלנד ועוד, הם רק חלק מהאטרקציות שניתן לעשות בעונת החורף הקרב בירח הדבש שלכם. הנה כמה לוקיישנים מנצחים ורומנטיים במיוחד שיהפכו את ירח הדבש שלכם בלתי נשכח

כאשר חושבים על ירח דבש לרוב מדמיינים לוקיישן אקזוטי עם חוף ים בתולי, מזג אוויר נהדר ועוד. אך אם מתחשק לכם לצאת מעט מהקופסה רצוי שתשקלו לצאת לירח הדבש שלכם במקומות אחרים ומיוחדים ולנפוש דווקא בחודשי החורף. העונה הקרה מציעה אווירה אחרת והיא כוללת פעילויות מגוונות כמו סקי וטיולים בשווקי חג המולד. ברגע שיש לכם עם מי להתכרבל, החורף יכול להיות מקסים ומלא באווירה רומנטית עם סיידר חם, סוודרים, ערב מול המדורה, ג’קוזי ועוד שלל פעילויות רומנטיות.

הנה רשימת לוקיישנים ופעילויות חורפיות מושלמות שיגרמו לכם לחשוב מחדש על ירח דבש:

ספורט חורפי בשוויץ 

שווייץ היא ללא ספק עוצרת נשימה בנופיה המדהימים והיא יעד תיירותי בכל עונות השנה, אך אין ספק כי גולת הכותבת שלה היא סקי. באלפים השוויצריים יש עיירות סקי רבות, ואחת המפורסמות בהן היא סנט מוריץ. חוץ מסקי אפשר ליהנות בעיירה גם מאטרקציות רומנטיות כמו טיול בין הבוטיקים היוקרתיים, חנויות השוקולד וגלריות אמנות, רכיבה בכרכרה לצד אגם סנט מוריץ הקפוא ועוד. 

כמו כן, עיירות רבות נמצאות סמוך לגבול האיטלקי ואפשר לצאת לטיולים רבים באזור. טיול מומלץ במיוחד הוא נסיעה ברכבת ‘ברנינה אקספרס’ שיוצאת מסנט מוריץ ומגיעה עד לטיראנו באיטליה, כאשר שבדרך היא חוצה 196 גשרים ו-55 מנהרות. מסלולה של הרכבת הוכרז כאתר מורשת עולמי של UNESCO, בקיצור, נופים מדהימים מובטחים. 

מרחצאות חמים בבודפשט

לבודפשט החורפית יתרונות רבים, מכרטיסי הטיסה הזולים ומחירי המלונות שיורדים משמעותית ועד שווקי חג המולד המדהימים והאפשרות לטייל  בעיר בזמן שהיא עטויה בשלג לבן ומשגע. עוד אטרקציות נהדרות שהעיר הזאת מציעה היא מופעי מוזיקה, שיט על הדנובה, מסעדות טעימות ורומנטיות ובעיקר – המרחצאות החמים שבעיר. אם אתם מחפשים זמן ספא והירגעות - מתחת לעיר זורמים מים מינרליים, שהטמפרטורה בהם מגיעה עד ל-80 מעלות. המרחצאות, שהמפורסם בהם הוא סצ’ני, פתוחים לאורך כל השנה, ואין כמו לשהות בהם באוויר הפתוח כאשר שלג יורד עליכם ואתם נרגעים בבריכה חמימה ונעימה.

קרנבל החורף בקנדה

חוץ מהמון ספורט חורף שאפשר לעשות באזור קוויבק, כמו סקי בעיירת הסקי מון טרמבלאן, החלקה על הקרח בפארקים ומסלולים לאופנועי שלג, יש עוד כמה אטרקציות מיוחדות ורומנטיות שלא כדאי לפספס. למשל, האטרקציה המרכזית בקוויבק סיטי היא קרנבל החורף שמתקיים בעיר בסוף ינואר. הפסטיבל הופך את העיר לשוקקת חיים ומלאה באווירה חורפית הכוללת פסלי שלג, תזמורות, סוכריות מייפל וארמון קרח מיוחד שנבנה כל שנה מחדש. כמו כן, אם תרחיקו כחצי שעה נסיעה לכפר הנופש Vacances Valcartier תוכלו להעביר את הלילה בחוויה של פעם בחיים במלון קרח מיוחד (Hôtel de Glace), שנפתח כל חורף מחדש.

וכמובן, אל תפספסו גם את מפלי הניאגרה שהם חוויה מיוחדת בכל עונות השנה, ובמיוחד בחורף, אז חלק מהמפלים הופכים לנציבי קרח עוצרי נשימה. 

מופע אורות הצפון באיסלנד

אחד מהאיים הקסומים ביותר בעולם הוא איסלנד, בו אפשר לראות את מופע אורות הצפון במלוא תפארתו. התקופה הטובה ביותר לראות את הזוהר הצפוני היא בין החודשים אוקטובר לאפריל, כשהלילות באיסלנד ארוכים וחשוכים. המומחים ממליצים להישאר במקום לפחות שבעה לילות כדי להגדיל את הסיכויים לצפות בתופעה המיוחדת הזו. אז תצליחו לראות את התופעה בה השמיים נצבעים באורות ירוקים ולפעמים גם באורות סגולים, אדומים, ורודים, כתומים וכחולים. עד אז תוכלו לטייל בעיר הבירה ריקיאוויק ושמורות הטבע הנדירות שבה, לגלוש במגלשות שלג, לצאת לצפות בלוויתנים וליהנות מהמרחצאות החמים המפורסמים.

ולסיכום, איך לא: כריסמס בניו יורק

מדובר באחת התקופות הקסומות של השנה - אווירת חג המולד, מנורות מנצנצות, עצי אשוח וקישוטים בכל מקום. אם אתם מתכננים להגיע לניו יורק בתקופה הזו אל תפספסו את ההזדמנות לעשות “Window shopping”, כלומר, להתבונן בחלונות הראווה של החנויות שיהיו מקושטים לכבוד חג המולד, ובמיוחד אלה של בלומינגדיילס, סאקס פיפת’ אווניו, טיפאני, לורד אנד טיילור ומייסיס, שמפתיעים כל שנה מחדש עם תצוגות יפות במיוחד. רוצים את זה קצת יותר רומנטי? העיר מציעה גם המון אפשרויות מסוג זה, כמו החלקה על הקרח ברוקפלר סנטר מתחת לעץ חג המולד האיקוני שבמקום, שתיית שוקו חם בבריאנט פארק או שכירת כרכרה בסנטרל פארק.

YOU MIGHT ALSO LIKE