איך לבחור פלטת צבעים לחתונה שלכם: המדריך המלא
אחת המטלות הראשונות בתכנון החתונה היא בחירת פלטת הצבעים הרצוייה. הצבע הדומיננטי באירוע שלכם הוא זה שייתן את הטון לאווירה, ולכן זה משהו שראוי ורצוי לתת עליו את הדעת, הנה כל מה שכדאי לדעת בנושא

חלקנו יודעות בדיוק איך תראה החתונה כבר שלנו כבר מגיל צעיר, אבל בחירת הצבעים לחתונה יכולה להיות קשה ממש כמו בחירת הטעם של הגלידה בגלידריה. הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם בבחירת פלטת הצבעים וסידור נכון של הצבעים למראה מושלם.

מהם הצבעים ה”רגילים” שלכם?

 האם יש צבעים או גוונים שאתם בדר”כ לובשים? (גווני כחול, לבן או ורוד). האם יש איזשהו צבע חזק בבית שלכם? חפשו את הצבעים האלו להשראה. חלקכם תרצו לצאת מהאזור המוכר והנוח בחתונה, אבל אנחנו מאמינות שאתם צריכים להקיף את עצמכם בדברים שאתם אוהבים. אירוע אישי כל כך כמו חתונה צריך לשקף אתכם כזוג, כולל הסטייל שלכם.

התאימו את הצבעים למקום שבחרתם להתחתן בו

מעט מאד מקומות, חוץ מלופטים אולי, יכולים לעבוד עם כל הצבעים והגוונים בעולם. לכל מקום יש איזשהו צבע שכבר נותן את הטון – שטיחים בצבע בולט, חלונות, רהיטים או אפילו הצבע של הקירות. עבדו עם הגוונים הקיימים ולא נגדם, התאימו את הטעם שלכם והגוונים האחרים למה שכבר קיים. לדוגמא – בגן עם מדשאות ירוקות כדאי להמשיך את הקו הצבעוני בגווני ורוד, בז’ ולבן. 

איך אתם רוצים שהאורחים שלכם ירגישו בחתונה שלכם?

צבע הוא אחד מהאלמנטים הכי חזקים ביצירת אווירה ורגש. הנה חלק מהרגשות המוכרים שהולכים עם צבעים מסויימים: אדום – דרמטי, מודרני, עסיסי ושופע. כמו כן, הזהרו מצבעוניות יתר.

הנה כמה הצעות לנקודות של צבע בחתונה:

  1. לבוש הכלה והשושבינות – תנחי את החברות שלך לגבי איזה צבע שמלות כדאי שילבשו (אז מה אם זה לא נהוג בארץ את עדיין לא רוצה שהן כולן יגיעו בשמלות שחורות) ותני לכל אחת מתנה (שרשרת או עגילים) עם רמיזה לפלטת הצבעים שבחרת.
  2. שלבי צבע בכריות של הכיסאות
  3. בבדי מפות השולחנות או במפיות
  4. צבעוניות בנרות
  5. במגשים שהמלצרים מסתובבים איתם בקבלת הפנים
  6. בסידור הפרחים שלך

YOU MIGHT ALSO LIKE