5 טיפים שיעזרו לכם לבנות תוכן מוזיקלי מושלם לחתונה
אחת ההחלטות החשובות ביותר בארגון חתונה היא התוכן המוזיקלי, כאשר הפלייליסט של האירוע שלכם הוא ללא ספק אחד הדברים המרכזיים והמהותיים ביותר אשר יקבעו את הטון והאופי של היום החשוב והמרגש בחייכם. ריכזנו עבורכם רשימה מלאה ומפורטת של כמה טיפים מוצלחים שיעזרו לכם לצלוח את המשימה

השלב הראשון בכל הנוגע לבניית פלייליסט ליום החתונה שלכם הוא לסגור דיי ג׳יי, אך לאחר שסימנתם וי על המשימה הזו, חשוב לזכור כי העבודה בכל הנוגע למוזיקה שתתנגן באירוע, לא בדיוק מסתיימת. יש לא מעט שאלות שחשוב לענות עליהן כגון: מה יהיה הסגנון המוזיקלי בקבלת הפנים? איזה סגנון יתנגן ברחבת הריקודים, וכמובן, מה יהיו השירים ברגעים החשובים ביותר כמו ההליכה לחופה או שבירת הכוס. 

הנה חמישה טיפים שיעזרו לכם לבנות פלייליסט חתונה מושלם:

רשימת שירים שאתם אוהבים

מומלץ להכין רשימת שירים שאתם אוהבים ורוצים שיתנגנו ביום החתונה. בשביל לייעל את התהליך תוכלו להיעזר באפלקציות שונות, חברים וחברות, וכמובן הספרייה המוזיקלית הפרטית שלכם, בין אם מדובר באפל מיוזיק או ספוטיפיי. לאחר שאתם מסיימים לבנות רשימה, סננו והשאירו שם רק את השירים האהובים ביותר.  

לרכז את הפרטים על החתונה ומבנה האירוע

על מנת לאפשר לדי׳גיי שלכם לבנות תוכן מוזיקלי שיתאים בצורה מושלמת לחתונה שלכם, חשוב לתת כמה שיותר פרטים על האירוע ועל מבנה האירוע. למשל, האם האוכל הוא הגשה או מזנונים? האם יש חלק אומנותי? וכדומה. ככל שתבואו עם יותר פרטים כך תוכלו לבנות ביחד פלייליסט מוזיקה מושלם, כזה שיתאים לאופי האירוע וישמור על רחבת הריקודים שמחה ומלאה.

אל תשכחו את זמן האוכל

קיימות שתי אפשרויות לסגנון המוזיקה בזמן האוכל – האחת מוזיקה קיצבית והשנייה מוזיקה רגועה יותר. נסו לבחור מוזיקה כיפית ושמחה אבל לא באווירת ריקודים אלא יותר באווירה של פאב שכונתי, כזו שלא תוריד את האנרגיה ותתן הרגשה שתכף חוזרים לרקוד.

כניסה לחופה ושיר שבירת כוס 

יש לקחת בחשבון את אופי הכניסה לחופה שאתם רוצים. תוכלו לבחור בין סגנון קליל וכיפי או דווקא רגוע ומרגש. 

גבולות הגזרה  של רחבת הריקודים

המטרה היא לנסות להבין את הטעם הרחב שלכם ולבנות פלייליסט שאיתו הדיג’יי יעבוד. זה יכול להיות שירים מסוימים או ז’אנר שלם. חשוב לזכור כי החתונה היא שלכם ובשבילכם, אך בנוסף לטעם המוזיקלי שלכם יש עוד אורחים שרצוי להתחשב בהם.



YOU MIGHT ALSO LIKE