עיצוב וקישוט הרכב ביום החתונה: כך תעשו את זה נכון
אתם נכנסים איתו לאירוע, ואיתו גם תעזבו אל עבר החיים המשותפים שלכם יחד. בדיוק בגלל זה חשוב להשקיע מחשבה ויצרתיות בפרויקט העיצוב והקישוט של רכב החתונה שלכם. ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לעשות את זה הכי טוב שיש

בין אם התברכתם בחוש אסתטי מפותח ובין אם לא, כדאי שתשקיעו מחשבה, יצירתיות ואנרגיה בקישוט רכב החתונה שלכם. כאשר אתם נכנסים עם הרכב למקום האירוע, ועוזבים איתו, קישוט ועיצוב הרכב בולטים במיוחד לעין ולכן חשוב שהם ישתלבו עם הסגנון הכללי של החתונה. 

אז איך עושים את זה נכון? הנה כמה טיפים מנצחים

1. התאימו את הקישוט לסגנון שלכם: חשוב שהעיצוב והקישוטים לא יהיו מצועצעים מדי, וישדרו את האופי שלכם והסגנון שלכם, וכמובן של החתונה כולה. כך תוכלו להבטיח הרמוניה בין כל האלמנטים, ולהותיר רושם רב בקרב האורחים שלכם.

2. כפי שחשוב להתאים את הקישוט והעיצוב לחתונה, חשוב להתאים אותם גם לרכב עצמו שתשכרו עבור הערב הגדול והמרגש שלכם. כלומר, אם מדובר על רכב קטן יחסית, העדיפו לוותר על קישוטים גדולים ומוגזמים. בנוסף, העדיפו קישוטים שיהיו בצבעים דומיננטים ושונים מצבעו של הרכב. 

3. תבחרו את הסוג והסטייל. כיום, המבחר הינו בלתי נגמר, תוכלו למצוא סרטים צבעוניים, פרחים אמיתיים, פרחים מפלסטיק, בלונים, פונפונים, אותיות, ועוד. אם בחרתם בפרחים, חשוב שתתאימו את זרי הפרחים לזר של הכלה ולסידור הפרחים בחתונה עצמה. 

4. בין אם הלכתם על קישוטים גדולים ומורכבים או קישוטיים בסיסים, חשוב שתנהגו לאט ובזהירות על מנת להבטיח שישארו על הרכב שלכם בצורה מושלמת גם לאחר הנסיעה. כמובן שסעיף זה חשוב במיוחד בנסיעה אל מקום האירוע. 

5. בחירת הרכב תלויה במידה רבה בהעדפות האישיות שלכם, בסגנון, באופי, וכמובן גם בתקציב. לכן, תוכלו להשתמש ברכב שלכם, להשאיל רכב מבן משפחה או חבר, או לחילופין לגשת לסוכנות רכב ולשכור רכב יוקרה מרשים וחגיגי. כך או אחרת, חשוב שתסגרו על כל הפרטים לפני, תבינו מה הדרישות והצרכים שלכם, ותבחרו בהתאם. 



YOU MIGHT ALSO LIKE