בגבולות המסיבה: כך תראו לאורחים שלכם איפה מתקיימת מסיבת יום ההולדת
איך תגדירו את שטח מסיבת יום ההולדת אם בחרתם לערוך אותה בפארק פתוח וענקי? במה כדאי לכם להצטייד כשאתם מגיעים לקשט את האולם במרכז הקהילתי, בו בחרתם לקיים את מסיבת יום ההולדת?

בין אם בוחרים לחגוג יום הולדת בבית, בפארק או במרכז הספורט המקומי, יש כמה דברים חשוב לקחת בחשבון כשמעוניינים להגדיר את האזור בו מתקיימת המסיבה. המשיכו לקרוא.



בבית
כשבוחרים לערוך מסיבת יום הולדת בבית, אפשר לבחור היכן מעוניינים לערוך אותה: על הדשא בחצר או באזור המרווח ביותר בפנים הבית. בכל מקרה, מומלץ להגדיר את אזור המסיבה עם בלונים וסרטים ולסגור את הדלתות אל החדרים האחרים.

בפארק
גם פארקים משמשים אפשרות נהדרת לחגוג מסיבת יום הולדת, כשמזג האוויר נעים ומאפשר זאת. עם זאת, כדאי להיות בטוחים שיש תכנית גיבוי למקרה שירד גשם. את אזור המסיבה בפארק, כדאי לסמן בסרטי נייר מקושטים, שמותחים בין עצים או גדרות.

כדאי לפרוש שמיכות או סדינים צבעוניים על הקרקע ולסמן את גבולות המסיבה באשכולות של בלונים בצבעים בוהקים, ולתקוע עם מקל באדמה. אפשר לתלות בדים על חבל שנמתח בין שני עצים, על מנת ליצור מעין חיץ בין אזור המסיבה לשאר הפארק. את אותם בדים ניתן לקשט בקישוטי מסיבה צבעוניים ובתמונות של מסיבה.

במרכז הקהילתי או במתחם הספורט המקומי
השכרת אולם במרכז קהילתי או במתחם הספורט המקומי כרוכה בתשלום והמחיר משתנה בהתאם למקום ולתאריך. על מנת לשריין מקום, יש לאתר את איש הקשר הרלוונטי ולברר כיצד ניתן לעשות זאת. מומלץ לקבוע את התאריך כשישה שבועות מראש.

סמנו את גבולות המסיבה בבלונים

כששוכרים אולם במרכז קהילתי או במתחם הספורט המקומי, יש זמן מוגבל ומצומצם לקישוט המקום. בהמשך לכך מומלץ להצטייד בכל הקישוטים מראש ולבקש מחבר או שניים שיגיעו לסייע במלאכה. כדאי לוודא שכל הבלונים מנופחים ושהם לא התפוצצו, לפני שמגיעים למקום. כמו כן, מומלץ לדאוג לקישוטים שניתן לתלות בלי לפגוע בקירות האולם, על מנת שלא תיאלצו לשלם על התיקון במקרה של נזק.

אם האולם גדול מאוד והמסיבה צפויה להתקיים רק בחלק ממנו, כדאי לתחום את האזור בבלונים צבעוניים ובסרטים.
 

YOU MIGHT ALSO LIKE