גבר, זה עליך: כמה כללי יסוד שאתה חייב לדעת לפני שאתה בוחר חליפת חתן
כשאתה כוכב האירוע, אתה חייב להיראות הכי טוב שאפשר. זקוק לעזרה בדרך לבחירת החליפה הנכונה? הנה כמה כללי אופנה לחתן המתחיל

ביום החתונה שלך, אתה תהיה במרכז תשומת הלב, כשעל העיניים יהיו נשואות אליך ואל בת הזוג שלך. האישה שמצאת משקיעה מאמץ בעיצוב ומדידות של שמלת הכלה שלה והיא צפויה להיראות נפלא ביום החתונה. על מנת להיראות טוב באותה מידה, יש כמה כללים שעליך לדעת. 

החליפה הנכונה צריכה להתאים לאווירה ולסגנון של האירוע כולו

הכלל הראשון הוא להתאים את הלבוש למתחם האירועים בו בחרתם להתחתן ולאווירה הכללית שצפויה לעטוף את החתונה. אם החתונה תתקיים בשעות היום או בחוץ, מומלץ לבחור במראה נינוח, עם צבעים בהירים ובדים קלילים. אם מדובר על אירוע בשעות הערב באולם ממוזג, כדאי לאמץ מראה רשמי יותר, עם עניבה וז'קט בצבעים כהים יחסית, כגון שחור או כחול.

כלל נוסף ברור, אך כזה שחייבים להזכיר הוא, לזכור לשתף פעולה עם המראה של בת הזוג. זו הפעם הראשונה בה אתם נראים בפני אנשים רבים בו זמנית כזוג נשוי. לכן זו גם הזדמנות מצוינת להיראות בהתאם. המראה של שניכם צריך להשתלב באופן אופטימלי. אם היא בוחרת בשמלת כלה בסגנון מלכותי, אתה לא יכול לבחור בחליפת מבד פשתן קליל. ההתאמה האידאלית תהיה חליפה מחויטת בצבע שחור קלאסי. אם בת הזוג שלך בוחרת בשמלת תחרה כפרית, כדאי לך לוותר על החליפה הרשמית.

אל תתפשר על נוחות וטעם אישי


עוד כלל אומר שהחליפה צריכה להתאים למבנה הגוף. זה המפתח ליצירת המראה האידאלי עבורך. אם אתה גבוה ורזה, רוב חליפות הטוקסידו יראו עליך נהדר. על מנת להוסיף רוחב לחלק העליון של הגוף, מומלץ לבחור בחליפה עם וסט שיוסיף נפח. על מנת לצמצם את האזור התחתון של הגוף, כדאי להוסיף ז'קט בגזרה צרפתית, שמקטין את אזור המותניים. כמו כן, כדאי לוותר על צבעים בהירים ולהיצמד לכהים, שמעניקים מראה רזה יותר.

על מנת להאריך את הגוף, מומלץ לבחור בז'קט עם שניים או שלושה כפתורים.

YOU MIGHT ALSO LIKE