לחגוג בסטייל: חמישה פריטים שהם מאסט למסיבת רווקות מושלמת
אין ספק כי מסיבת רווקות הינה אחת החגיגות הכי משמחות ומרגשות שיש לפני היום הגדול שלך, לכן חשוב להשקיע בה מחשבה ומשאבים, כך שתהיה מלאה בסטייל, מהנה ומושלמת. הנה כמה טיפים בנושא שחשוב שתכירי

אין כמו מסיבת בנות שכולה מוקדשת לפאן, שמחה, והתרגשות. לכל זה תוסיפו את העובדה כי חוגגת השמחה עומדת לעמוד תחת החופה, להיות כלה ליום אחד, ולאחר מכן אישה נשואה ומאושרת. בשנים האחרונות, מסיבות רווקות הפכו להיות מושקעות במיוחד, הן כוללות אביזרים, מוסיקה, ומתקיימות בלוקיישן מיוחד. 

אך איך מוודאים שמסיבת הרווקות שלך תהיה מושלמת? יש כמה פריטים שיעשו את העבודה 

בגדי ים

מסיבת רווקות לרוב מתקיימת במיקום שמשלב ים או בריכה. לכן בגדי ים הוא פריט הכרחי שאסור לשכוח.  עבורך זו הזדמנות נהדרת וחד פעמית להשקיע בבגד ים מיוחד שלא היית קונה בדרך כלל.  ההמלצה היא לבחור בגד ים שיצטלם יפה ויתכתב באופן בולט עם מגמות אופנתיות בולטות.כיום, ניתן למצוא בגדי ים חלקים, בצבעים עזים, וכל מיני פסים ומשחקי צבעים בדגמים מרהיבים. כמובן שתמיד ניתן ללכת על קלאסיקה של בגד ים לבן, אך כך או אחרת מומלץ להשקיע בקניית בגד ים כיפי ואיכותי.

בגדי חוף

הכוונה היא לשמלות חוף קלילות, גלביות וכל מה שמעביר תחושה של חופשה מלאה בסטייל.מומלץ לבחור בגדים עשויים בדי שיפון, הדפסי פרחים וכדומה. כמובן שאפשר לאמץ גם את המראה הפרקטי הכולל ג’ינסים קצרים שאפשר ללבוש מעל בגד הים.

בייבידולים 

המגמה היום היא להשקיע בפריט יוקרתי בשילוב כפכפים וכובע קש. כיום ניתן למצוא מגוון עשיר ואדיר של סגנונות, צבעים ומותגים הן ברשת והן בחנויות. 

כובעים ותיקים

לוק למסיבת רווקות מלאה בסטייל לא יכול להיות מושלם בלי כובע ותיק קש. היתרון הוא שאפשר להשתמש בפריטים שוב ושוב לאורך כל הקיץ, כמו גם לאירוע בריכה, מסיבות ים וכדומה.  

נעליים

מגמה שניתן לראות לאחרונה היא בחירה בכפכפים מעוטרים, לצד נעליים שטוחות מדליקות עם אלמנטים הומוריסטיים, או סנדלים מדליקים, שגם יכולים לתפקד כזוג נעליים שני בחתונה.   



YOU MIGHT ALSO LIKE