נאלצת לוותר על מאפרת ליום החתונה בגלל וירוס הקורונה? אלו היוטיובריות שילמדו אותך להתאפר כמו מקצוענית
מגפת הקורונה מאלצת אותנו לשנות את חיינו ולעיתים אנו מוצאים את עצמנו במצבים שאינם מוכרים לנו. בשל צמצום האורחים טקס החתונה חלק מהכלות נאלצו לוותר על שירותי השיער והאיפור שמהווים חלק חיוני ביום המאושר. אך יש דרך לעשות זאת בעצמך עם ההדרכה הנכונה

 

בתקופה המורכבת הזו אנו נדרשים לצאת מגבולות הנוחות שלנו על מנת להמשיך ולנהל שגרה שבה יש שמחה ורגעים מרגשים. בעוד רבות מהחתונות הפכו מצומצמות באופן משמעותי ובשל העובדה שאנו נמנעים ממגע עם אנשים שלא ממלאים חלק מרכזי בחיינו, מצאו את עצמן כלות רבות ללא מאפרת ביום החתונה. ריכזנו עבורכן את היוטיובריות הכי טובות בסביבה שידריכו אתכן במלאכת האיפור ביום האירוע:


Pixiwoo

זהו אחד מחשבונות היוטיוב הוותיקים ביותר שקיימים והוא פעיל עד היום. האחיות סמנת'ה וניק צ'פמן יודעות איך לעבוד עם איפור והן גם יודעות ללמד, יש להן אפילו בית ספר לאיפור. חוץ מזה הן גם נשות עסקים נהדרות, ליין מברשות האיפור שלהן- Real Technics זכה להצלחה אדירה בכל העולם. בערוץ תמצאו סרטונים במגוון עצום של סגנונות.

 

 

 


Chloe Morello

ליוטיוברית האוסטרלית יש כמעט 3 מיליון עוקבים מסורים. יש לה המון טיפים מצוינים בנושאים של איפור וטיפוח ולא מעט סרטוני הדרכה נוחים למשתמשת לכל אירוע ותקופה. חוץ מזה יכול להיות שהיא תהיה אובססיית הרשת החדשה שלכן.

 

 

 

 

Desi Perkins

דסי פרקינס זכתה לשתף פעולה עם לא מעט חברות איפור נחשבות כמו לנקום, לה מר ומק. היא אפילו שיתפה פעולה עם הסנסציה שהיא קים קרדשיאן. האיפור שהיא עושה הוא זוהר, נקי ופשוט גלאם משובח. מושלם למי שקצת מבינה את דרכה באיפור ומחפשת מעט השראה.

 

 


KathleenLights

מעבר לזה שהסרטונים של קת'לין ילמדו אותך איך להתאפר, זה גם פשוט תענוג לצפות בה. ליוטיוברית הזו יש חוש הומור מרענן וזה קצת מרגיש כמו לשבת עם חברה כיפית. אל תטעו לחשוב שזה אומר שהיא לא מוכשרת, בגלל שלגברת הזו יש הרים של כישרון.

 

 


Denitslava
הבחורה הצעירה הזו מעלה סרטוני לימודים נקיים וברורים בלי שום דיבורים מסביב. המבטא היווני המתוק שלה פשוט שובה אותך אל תוך העולם היפה שהיא יוצרת. בין אם את כלה טבעית או כזו שאוהבת איפור מלא, אצלה תמצאי הכל!

 

 

YOU MIGHT ALSO LIKE