חתונה קטנה ומטריפה- טיפים גדולים לאירוע מצומצם
תעשיית האירועים עוברת למוד חדש: מיקרו – חתונות. חתונות אינטימיות בקנה מידה קטן תוך שמירה על חוקי הריחוק החברתי וזאת מבלי לוותר על חגיגה ענקית של אהבה

אם גם אתם נמנים על הזוגות שהחלו לתכנן את היום החשוב בחייהם לפני מרץ 2020. קרוב לוודאי שחתונה אינטימית לא הייתה כלל וכלל באג׳נדה שלכם. חלמתם חלומות ורקמתם תוכניות. סגרתם טיסות לדודים ולדודות. דמיינתם את עצמכם מפזזים על רחבת ריקודים סוערת עם מאות משתתפים, קיוויתם לצאת לירח דבש אקזוטי על אי בקריביים ואז... באה הקורונה וטרפה עבור כולנו את הקלפים.

 

 

מאז פרוץ המגיפה, אין ספור זוגות ברחבי העולם נאלצים לגשש דרכם באפלה ולהתאים את עצמם למציאות החדשה. אצל רבים מהם תחושת ההתרגשות והציפיה הוחלפו בחרדה ובאכזבה שאותו יום מיוחל, אותו הם תכננו בקפידה לא יהיה זהה כלל למה שתוכנן. נכון לרגע כתיבת שורות אלו, מרבים מהמלונות ואולמות האירועים במחוזותינו עדיין סגורים. נאסר להגיש מזון במזנונים מפוארים וחוקי הריחוק החברתי תקפים גם לרחבת הריקודים. ולמרות כל זאת, מסתמן שישנה עוד תקווה – אמרו מעתה, מיקרו-חתונה!

 

 

בהשוואה למה שהיה נהוג בעידן טרום המגיפה - בימים בהם תעשיית האירועים שגשגה והנפיקה אין ספור הפקות חתונה גרנדיוזיות לכל דורש - נראה כי מושג המילה חתונה פשט את מדיו ושב לבסיס מהותו העיקרי – ברית נישואין בין זוג אוהבים והחלפת נדרים. אט אט זוגות צעירים מתחילים לפתוח את הראש ולאמץ את הטרנד הנוכחי שמאפשר קיום חתונה אינטימית ומצומצמת ובכך לחסוך לא מעט כסף ואת הזמן שמצריך תכנון של הפקה רבת משתתפים. חתונה בזמן קורונה. זוהי חתונה קטנה ואינטימית, שבה החתן והכלה מוקפים במעגל האהובים שלהם. בלי אורחים ממעגלים מרוחקים, בלי פרצופים לא מוכרים בחתונה, ובלי אירועי ענק בעלויות של שש ספרות.

 

 

מיקרו - חתונות פה כדי להישאר, לפחות עד שימצא חיסון. תהליך תכנון האירוע הופך להיות פחות מסורבל ורב פרטים. ניתן להוריד את מספר האורחים, לוותר על תקליטן ורחבת ריקודים ובמקרים מסוימים גם לקיים חתונת בזק - רק עם החתן והכלה - ביעד מקורי. כעת, כשהקורונה הפכה להיות חלק משגרת חיינו, חתונות אלו רלוונטיות יותר מתמיד. חידושים טכנולוגיים והצעות מפתיעות מאפשרות כיום "להזמין מבלי להזמין" מעגלי משתתפים בלתי מוגבלים, שמצד אחד ייקחו חלק בחתונה שלכם, ומצד שני – ישאירו אתכם מוקפים במעגל הראשון של החברים והאהובים. מי שמחפשים מקום לחתונה אינטימית עד 50 איש – יגלו עולם חדש של אפשרויות לחתונה קטנה ואינטימית וזאת בלי להעליב אף אחד.

גם בעלי מקומות אירועים בשטחים פתוחים כמו חוות ואחוזות שעד לא מכבר נאלצו לבטל או לדחות חתונות שתוכננו במקור לקיץ 2020 מבינים שישנה כאן הזדמנות להמשיך ולהתנהל תחת התנאים החדשים. חברות הפקת חתונות מציעות כיום שלל חבילות ״הכל כלול״ למיקרו-חתונה שכוללות בין היתר את מיקום החתונה, ארוחת ערב מפנקת, שירותי עיצוב, שירותי צילום, עוגת חתונה ושמפניה. חתונה בבית פרטי מחייבת התנהלות מול מפיק חתונה, שיביא עמו צוות מיומן ומקצועי, שיתכנן את כל הפרטים הקטנים, ידאג להשכיר שירותים ניידים, צוות מלצרים, שירותי ניקיון וסטריליזציה בהתאמה מדויקת לתנאים שיש באירוע בבית פרטי.

 

 

בתעשיית האירועים צופים ביקוש גבוה לחבילות מסוג זה בחודשים שנותרו ל- 2020 וגם ב- 2021 בגלל חוקי הריחוק החברתי. חברות אלו מתאימות את עצמם לנסיבות ומגוונים את שירותיהם ומציעים בין היתר שירותי לייב סטרימינג לאלו שלא יכולים להשתתף, רחבת ריקודים גדולה שמאפשרת הפרדה של שישה פיט בין הרוקדים, בדיקת חום בכניסה לאירוע, והחלפה של שירותי ואלט במכווני תנועה.

ערים בחוף המערבי דוגמת לוס אנג׳לס או לאס וגאס יכולים להוות קרקע מצוינת לקיום אירועים אלו באוויר הפתוח בשל תנאי מזג האוויר הנוחים והמבחר המגוון של בתים צמודי קרקע.
לא כל בית שכור יכול להציע נוף ציורי שיהיה אידאלי עבור הטקס, אבל רוב הבתים הגדולים יכולים לספק מקום מצוין לאכול, לשתות, להתרועע עם חברים. קייטרינג, טייק אוי, או אפילו פוד טראק.

והיה ואתם מתכננים לערוך חתונה קטנה בבתי חופשה להשכרה. מצאו את המקום האחד שאתם חושקים בו באמצעות מפיק האירועים או אתרים ברשת המיועדים לכך. ווודאו עם הבעלים שזה בסדר לערוך את הטקס/חגיגה שלכם שם ומה עם מגבלות המוסיקה בגלל השכנים והכי חשוב – צייתו לחוקים ולהגבלות, היות והם שונים ממדינה למדינה.

 

 

אז כן. היום, אפשר עדיין להגשים את החלום ולתכנן חתונה בזמן קורונה, להזמין קומץ קטן של הקרובים לכם ביותר, לאפשר לעצמכם תפריט מפנק, מוסיקה מהפלייליסט הפרטי שלכם ואפילו אם בא לכם -אומן אורח שיהפוך אותו לבלתי נשכח. כל זאת, בתקציבים זעומים ביחס לתקציבי האירועים שהיינו מורגלים אליהם. חתונה קטנה ואינטימית מאפשרת חגיגה אמיתית של הבחירה לחיות ביחד את שארית חייכם – היא מאפשרת לחלוק את הרגע החשוב הזה עם ההורים, האחים, הקרובים והחברים הכי טובים – מבלי להתפשר.

 


טל אוריון היא מפיקה ומעצבת אירועים בעלת חברת ההפקות
Tal Orion Conceptual Events
ליעוץ חינם ולכל שאלה התקשרו
818.448.6773
[email protected]
www.talorion.com

YOU MIGHT ALSO LIKE