סקר שנערך בקרב כלות חושף: כך השתלט האינסטוש על כל היבטי החתונה
מנתוני סקר שנערך בקרב כלות עלה, כי כמעט מחצית מהן שיתפו בתמונות ובעדכונים ברשתות החברתיות לאורך כל התכנון והארגון של האירוע. 70 אחוז מהכלות יצרו האשטאגס מיוחדים לחתונה שלהן

בעבר, עד לפני שהמדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, אנשים פגשו בני זוג במסגרות שונות בחיים האמתיים. הם מצאו את ספקי החתונה שלהם באמצעות מגזינים שעוסקים בחתונות, ספרי טלפונים והמלצות מבני משפחה או חברים. רבים נהגו לשתף בתמונות החתונה שלהם שבועות לאחר האירוע, כשהן הודפסו והוכנסו לאלבום. ברור, זו היתה תקופה פשוטה יותר.



כיום, הודות לאינסטוש, לפייסבוק ולפינטרסט, הרשתות החברתיות הסתננו לכל היבט של החתונה, מהדייט הראשונה ועד לסוף המסיבה. מסקר שנערך בנושא עולה, כי כמעט רבע מהכלות פגשו את בן הזוג שלהם ברשת חברתית, באמצעות אפליקציית היכרויות או באתר היכרויות. לאחר שהאירוסין, מחצית מהכלות שהשתתפו בסקר השיבו, כי רוב החברים גילו על האירוסין באמצעות המדיה החברתית.

בשלב התכנון של החתונה הרשתות החברתיות מככבות באמת. מבין כל המקורות המיועדים לתכנון חתונה הפופולריים ביותר הם הפינטרסט והאינסטגרם. מנתוני הסקר עלה, כי 87 אחוז מהכלות שתכננו את החתונה שלהן בשנת 2018, השתמשו בפינטרסט על מנת לקבל השראה ו-76 אחוז מהכלות השתמשו באינסטגרם.

מדובר בשתי אפליקציות שעקפו את כל המגזינים, את כל אתרי האינטרנט וגם את פייסבוק, ששימש אחת מכל חמש כלות. במבט עמוק יותר, כמעט כל אחת מהמשתתפות בסקר השיבה, כי היא התקשרה עם ספקי השירותים לחתונה באמצעות המדיה החברתית. זאת, בעוד שבשנת 2008, כשהמדיה החברתית שימשה 83 אחוז מהכלות לשם איתור ספקים פוטנציאליים באמצעות הדפים העסקיים שלהם.



על מנת לקבל השראה, מחצית מהכלות שהשתתפו בסקר דיווחו כי הם ביצעו חיפוש באמצעות האשטאגס, על מנת לצפות בתמונות מחתונות אחרות. 56 אחוז מהן השיבו, כי הן השתמשו במדיה החברתית על מנת לצפות בביקורות של צרכנים ודירוגים של ההיבטים הפוטנציאליים של האירוע. 48 אחוז מהכלות השתמשו בפוסטים ברשתות החברתיות על מנת לרכוש שמלות לשושבינות, הזמנות, מוצרי יופי ועוד. רק 25 אחוז מהכלות ביקשו מהעוקבים שלהן תגובות על תהליך ארגון ותכנון החתונה.

מחצית מהכלות שהשתתפו בסקר השיבו, כי שיתפו בתמונות ובעדכונים לאורך כל תהליך ארגון ותכנון האירוע. 48 אחוז מהמשתתפות בסקר השיבו, כי הן יצרו האשטאגס מותאמים אישית לכל אירוע שהתרחש לפני החתונה עצמה, כגון מסיבת רווקות. 70 אחוז מהכלות השיבו, כי היו להן האסטאגס מותאמים אישית לחתונה. זאת, בעוד שבשנת 2017 רק 51 מהכלות דיווחו כי יצרו האשטאגס מותאמים אישית לחתונה שלהן.  

YOU MIGHT ALSO LIKE