כבר מצאת נסיך: עכשיו את צריכה לחפש את הנעל מתאימה לשמלת הכלה שלך
קבעתם תאריך לחתונה, בחרת שמלת כלה ואת מחפשת את זוג הנעליים המתאים ביותר. בדרך למצוא אותו כדאי שתדעי על מספר אפשרויות, שמציעים הטרנדים החמים ביותר בסצנת נעלי הכלה לשנה הקרובה

שמלת החתונה המושלמת צריכה להתאים לאביזרים המושלמים ומה יכול להיות טוב יותר מאשר זוג נעלי כלה מושלם. גם אם את לא יכולה להרשות לעצמך שמלה של ורה וונג, תמיד תוכלי לבחור בזוג נעלי כלה של מעצב. הבחירה בנעלי הכלה המתאימות דורשת הרבה מחשבה וזמן. לא רק שהן צריכות להיראות יפה, הן גם צריכות להיות נוחות.



המגמות האחרונות שניתן לראות בתצוגות האופנה של כמה מהמעצבים הגדולים ברחבי העולם, משלבות בין יופי ונוחות באופן מפתיע. אחת האפשרויות הקלאסיות היא נעלי פלטפורמה, שנמצאות בין הטרנדים הלוהטים כבר כמה שנים. יש מי שיאמרו שקלאסיקה היא תמיד האפשרות הטובה ביותר ואם את נמנית על הכלות המסורתיות, זו אחת האפשרויות עבורך.



לכלות שלא חוששות להתהלך בנעלי עקב גבוהות ואוהבות את אתגר כוח הכבידה, יש לא מעט אפשרויות מדהימות במיוחד השנה. אחד הטרנדים הגדולים של השנה הוא נעלי חתונה עם חלק קדמי מוגבה, בסגנון פלטפורמה.

אם את מעוניינת לבחור בנעלי כלה שיציגו אמירה אופנתית כלשהי, אין ספק שאת צריכה לאמץ את הטרנד הבא: עקבי סיכה מתוכשטים. מדובר באחת המגמות הנוצצות והגדולות ביותר של 2019. נעל כזו משלבת סגנון ויקטוריאני עם סגנון קלאסי באופן אמיץ, תוך שהיא מציגה מראה יפה וסימטרי. ניתן לבחור בנעלי פיפ-טו באותו סגנון ולהעניק זוהר מרהיב למראה הכללי.



טרנד לוהט נוסף מיועד לכלות שאוהבות להפגין את הצד הנשי שלהן. מדובר על שילוב תחרה בנעלי הכלה. המגמה הזו כובשת את סצנת נעלי הכלה ומשלבת סרטים ופריטים נוספים על נעלי כלה מדגמים שונים, החל בנעלי העקב הקלאסיות, דרך נעלי בובה וכלה במגפונים קטנים.



אם את מעוניינת להעניק למראה הכללי מוטיב וינטג', תחרה היא ללא ספק המרכיב המושלם עבורך. היא יכולה להשתלב מצוין גם בצבעים שונים.  

YOU MIGHT ALSO LIKE