זהירות: הבחירה הזו יכולה להיות טעות שתהרוס לך את המראה ביום החתונה
כיצד ירקות ופירות טריים יכולים לסייע לך להיראות ולהרגיש מדהים ומאיזה מרכיב מזון כדאי לך להישמר? מתי כדאי לך להסתפר ולדאוג להסיר שיער בגבות ובשפם? ואיך תזכי בחיוך לבן ומושלם?

נכון שאת לא צריכה לעשות כלום על מנת להיראות מושלמת ביום החתונה שלך. אך בכל זאת, על מנת להזהיר אותך מטעויות, נציין מה לא כדאי לך לעשות בימים שלפני האירוע. לעתים, הרגלי הטיפוח הקבועים יכולים להרוס לך את המראה.

מומלץ לא לנסות תכשירים חדשים לפני יום החתונה


אחת הטעויות כוללת בעיקר אכילה מוגזמת של שוקולד או מזון כהה, כגון פירות יער, ושתייה מוגזמת של יין אדום. אם את רוצה חיוך עם שיניים לבנות בצילומי החתונה, הימנעי מהמאכלים האמורים. בנוסף, מומלץ להשקיע בתכשירים מקצועיים להלבנת שיניים.

טעות נפוצה שיכולה להרוס את המראה ביום החתונה היא שיזוף מוגזם. הנזק שנגרם לעור הוא לא הבעיה היחידה. עור שזוף מדי לא יראה טבעי בצילומים, בעיקר אם נוצרו כוויות על העור. המראה הכללי של כלה כתומה בשמלה לבנה לא מחמיא לאף אחת.

שימי לב לא לעשות את הטעויות שיפגעו לך במראה

עוד טעות היא לקבוע את התור להסרת שיער באזור הפנים, כגון בגבות או בשפם, ליומיים או שלושה לפני החתונה. כמו כן, אל תטעי ותקבעי את התור לתספורת ליומיים לפני. כל טיפולי היופי האלה צריכים להתבצע כשבוע לפני יום האירוע. כך במקרה של תקלה או תופעות לוואי, יהיה לך מספיק זמן להחלים ולתקן.

לסיום, טעות נוספת היא אכילה מוגזמת של מזון עתיר נתרן בשבוע שלפני החתונה. למרבה הצער, בשבוע שלפני, לא כדאי לך לשלב בתפריט חטיפים מלוחים, רטבים, בשר משומר וכולי. השתדלי להיצמד לירקות ולפירות טריים והתחמקי מנתרן בכל הזדמנות אפשרית. חשוב לציין שלא מדובר בהמלצה להפסיק לאכול. אלא בהמלצה לבצע בחירות בריאות יותר. נתרן יכול לספוג מים בכמות המכפילה את כמותו בכחמישים. קיצוץ בצריכת הנתרן יכולה לסייע לך להרגיש נפוחה פחות בדרך אל החופה. בהמשך לכך, תראי ותרגישי מדהים.

YOU MIGHT ALSO LIKE