השמלה המושלמת: את המדריך הבא את לא רוצה לפספס
מתי מתחילות לחפש שמלת כלה? כמה מדידות צריך לעשות? מה חשוב לדעת לפני הרכישה? כל התשובות מחכות לך ממש כאן בפנים

הרגע בו את מתחילה לחפש את שמלת הכלה שלך, שמלת החלומות שלך, הוא תמיד רגע מרגש. עם זאת, הוא עלול להיות גם מאתגר, מתיש, מבלבל, ומורכב. אך אל חשש, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. במדריך הבא תקבלי את כל המידע לו את זקוקה על מנת לרכוש את שמלת הכלה המושלמת עבורך. 

טיימינג

אז כמה זמן לפני רצוי לקנות את השמלה? התשובה היא בין תשעה ל-12 חודשים. בזמן הזה תעשי שיעורי בבית, תשוטטי באתרים, באינסטגרם, בפייסבוק, ובכל מקום שיעזור לך להבין מה הסטייל האהוב עלייך. כך תוכלי לבנות כמה רעיונות, דוגמאות וסגננות שאהבת, והבחירה תהיה קלה יותר. 

החלטות

אז אחרי שהבנת מה הסטייל שלך, זה הזמן לקבוע כמה פגישות ייעוץ והיכרות עם המעצבים והמעצבות. ההחלטה עם מי ללכת חייבת להיות מבוססת על כימיה, תקשורת טובה, ותחושת ביטחון. כמו כן, אל תשכחי כי הטעם שלך וההעדפה יכולים להשתנות, אז נסי למצוא מישהי או מישהו שיהיו גמישים לשינויים. 

בחירת השמלה

אחרי שחיפשת, ליקטת, בדקת, מדדת, ובחנת, זה הזמן לבחור את השמלה המושלמת. לאחר מכן, זה הטיימינג הכי נכון להתאים את האיפור, הנעלים, האקססוריז, וכדומה. תוכלי להתייעץ עם המעצב או המעצבת, אשר יכולים להכווין אותך. 

מדידות ראשונות

בין אם תפרת שמלה מאפס, או רכשת שמלה קיימת, המדידות הן שלב קריטי וחשוב במיוחד. בדרך כלל נעשות מדידות לפחות שלוש ארבע פעמים לפני היום הגדול, כאשר את הפגישה הראשונה, יש לבצע שלושה חודשים לפחות לפני החתונה, שלא יהיו הפתעות. למדידות רצוי להגיע עם הנעליים והאקססוריז הנבחרים, בשביל להבין באיזה גבוה השמלה צריכה להיות, ואיך הלוק יראה בסופו של דבר. 

ליהנות

זהו, אחרי שהכל מוכן, זה הזמן שלך לשחרר לחץ, להרפות, ולהתרגש לקראת אחד הימים הגדולים והמשמעותיים בחייך. 

  



YOU MIGHT ALSO LIKE