לא מוכנים להתפשר על פחות מטקס חינה מושלם ובלתי נשכח? הנה כל הטיפים שאתם צריכים להכיר
החינה הוא אחד הטקסטים המפוארים, החגיגיים והשמחים שקיימים בעדות המזרח, כאשר זוגות רבים לא מוכנים לוותר עליו, ובצדק. אך כיצד עושים את זה נכון? הנה כמה טיפים חשובים שיגרמו לחינה שלכם להיות מושלמת, נוצצת, וחגיגית

החתונה מתקרבת בצעדי ענק, אך קודם כל יש תחנה נוספת חשובה ומהנה לא פחות- טקס החינה המסורתי. מדובר על אחד הטקסים והאירועים הכי שמחים ומהנים שיש, וכיאה לכזה, חשוב לעשות אותו על הצד הטוב ביותר ולחשוב על הפרטים הקטנים ביותר. הנה רשימה של טיפים מעולים שיעזרו לכם לעשות זאת: 

אל תוותרו על תלבושות חינה מסורתיות וחגיגיות 

השכרת תלבושות לחינה היא האפשרות הטובה ביותר לאירוע שלכם. תלבושות מסורתיות ואיכותיות  מצעיות התחשבות במסורת וגם אטרקציה כיפית לכל שלבי האירוע ולשלב הריקודים בעיקר. במילים אחרות, תלבושות לחינה הם חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם. אז על מה אסור לוותר? צעיפים, שמלות נוצצות, חלוקים מיוחדים  וכמובן כובעי טורבן, זרים לראש, כתרים ועוד. 

צמצמו את רשימת המוזמנים

הזמינו אל האירוע רק אנשים קרובים. במילים אחרות, המשפחה הגרעינית, הדודים הקרובים ביותר, בני הדודים האהובים, הסבים והסבתות ומספר חברים קרובים. חגיגת החינה נחשבת אינטימית יותר ביחס לחתונה, ולכן על מנת לשמור על האירוע אינטימי ומהנה, יש לבחור אך ורק במעגל חברים ומשפחה קרוב. 

כיבוד מסורתי 

מה שמאפיין את טקס החינה במיוחד הוא מגשי הקינוחים המפוארים והטעימים. עוגיות, פירות, עוגות, ועוד, הם חלק בלתי נפרד מהחגיגה. תוכלו להזמין מחברה חיצונית, או למצוא מי שמתמחה באפייה מסוג זה. כמובן שלצד כל המתוקים, אל תוותרו על תה חם וקפה, כך שהאורחים שלכם יוכלו לקבל את החוויה המלאה והמושלמת. 

יצירת אווירה מתאימה 

אווירה נכונה ושמחה בטקס החינה הוא ללא ספק אחד האלמנטים החשובים ביותר.  מה זה אומר? תפאורה, אוכל, קינוחים, תלבושות, מוסיקה, ועוד. וכמובן, לוקיישן. הוא יכול להיות כל מקום רחב ידיים בו יהיה לכם נוח ונעים, בית כנסת, חצר הבית, גג, אולם אירועים, או כל מקום אחר. כמובן שחלק ניכר מיצירת אווירה הוא התפאורה. לכן, אל תוותרו על מפות זהב, הרבה נצנצים וזהב, כלי הגשה חגיגיים, מגשים, וכל מה שצריך בשביל ליצור אווירה מושלמת ומתאימה. 

מוזיקה מתאימה 

טקס החינה מחייב מוסיקה מעט שונה, אותנטית ומיוחדת במינה, זאת בשונה מיום החתונה, הכולל קשת רחבה של סגנונות. חשוב לא לוותר על שירים מסורתיים מהעדה, השייכים לטקס החגיגי והמיוחד הזה. כך תוכלו לקבל טקס אותנטי ובלתי נשכח, כזה שיקים את כולם על הרגליים. 

YOU MIGHT ALSO LIKE