זה לא הזמן להשוויץ: המקרים בהם תרצו להשאיר את טבעת האירוסין בבית
כשהולכים לים, מתאמנים בשחיה בבריכה, שוטפים את המכונית או את המקלחת בבית – זה לא הזמן להשוויץ בטבעת האירוסין היפה שלכם

בין אם אתם מעוניינים לשמור עליה במצב טוב או שאתם מעוניינים להימנע מהסיכון של לאבד אותה, יש מקרים בהם טבעת אירוסין יקרה צריכה להישאר במקום בטוח. תמיד תוכלו לבטח טבעת יקרה ובמקרה של אבדן לקבל פיצוי. אך האם אתם באמת מעוניינים להתמודד עם כל ההליכים הבירוקרטיים הכרוכים בכך בתקופה העמוסה של ארגון החתונה.

השוויצו בצילומים ומול החברים, אך השאירו אותה בבית כשאתם הולכים לים

חוף הים הוא אחד מהמקומות בהם לא מומלץ לענוד טבעת אירוסין או נישואין. העניין ברור: אם תאבדו אותה על החוף או בים, זה יהיה לצמיתות. בנוסף, החול עצמו יכול לפגוע באבן החן או ביהלום המשובץ בטבעת ותכשירי ההגנה למיניהם יכולים להעלים את הבוהק.

גם כשהולכים לאימון בחדר כושר כדאי לוותר על הטבעת. פעילות אירובית לא תגרום לה נזק, אך הרמת משקולות יכולה לפגוע בצורת הטבעת. הלחץ של מוטות המתכת יכול לכופף ולעקם את הטבעת ואבני החן יכולות להישרט.

גם שחיה בבריכה או טבילה בג'קוזי יכולה לגרום לבוהק הטבעי של הטבעת להיפגע. הכימיקלים שמערבבים במים על מנת לשמור על ניקיון והיגיינה, כגון כלור, יכולים ליצור נזק. אם מתאמנים בבריכה ונהנים מטבילות בג'קוזי בתדירות גבוהה, עלול להיווצר נזק מצטבר למתכת.

כדאי להסיר אותן כשאתם מנקים את הבית, טבעות האירוסין והנישואין

כשאתם מגיעים לבצע עבודות ניקיון כלשהן, כגון שטיפת הרכב, התנור הביתי או אפילו המקלחת שלכם, כדאי לכם להסיר את הטבעות. זה חשוב בעיקר על מנת לשמור על טבעות המשובצות באבני חן צבעוניות. להבדיל מיהלומים, אבני חן צבעוניות יכולות להיפגע ולהישחק על ידי חומרים כימיים.

לסיום, יש לציין שכשבוחרים להסיר את הטבעות על מנת שלא יפגעו, חשוב לשמור אותן במקום בטוח, בתוך תיבת תכשיטים או שקיק בד שישמור עליהן מפני שריטות ופגיעות אחרות.


YOU MIGHT ALSO LIKE