חתונה בטריק: הסודות וההמלצות שצריך שרק מקצוענים וברי מזל יודעים
שלבו בכל שלב בתכנון האירוע שלכם המלצות של מומחים לארגון חתונה ותוכלו ליהנות מצמצום משמעותי בעלויות ומהנחות והטבות כבר בירח הדבש

כשאתם מתכננים את החתונה שלכם יש דברים שנחמד לדעת ויש דברים שצריך לדעת. ייעוץ יכול להיות חיוני ביותר משום שיש דברים שרק מומחים יכולים לומר לכם. אם אתם תוהים בדבר ההמלצות שאולי החמצתם, כדאי לכם להמשיך לקרוא כמה מהטריקים והסודות הבאים.

יש כמה סודות שכדאי לכם לדעת בדרך לארגון החתונה



ההמלצה הבאה אומרת שאורחים נמצאים במקום הראשון. המשמעות היא שחשוב לקבל מושג על מספר האורחים שצפויים להשתתף באירוע, בשלב כמה שיותר מוקדם בתכנון האירוע. כך תוכלו להעריך את גודל האירוע, את גודל המתחם הדרוש, מספר אנשי הצוות וכולי. כמו כן, תוכלו לקבל החלטות חשובות בתחום התקציב.

המלצה חשובה נוספת היא לבדוק מראש אילו תאריכים עלולים להקשות או למנוע מאנשים להגיע לאירוע, כגון וועידות מקצועיות, אירועים מקומיים אחרים שיכולים להשפיע על התנועה ועל מספר החדרים הפנויים בבתי המלון באזור.

כמו כן, מומלץ להקשיב לטבע ולמטרדים פוטנציאליים אחרים. על מנת שהאורחים לא יאלצו להזיע בחוץ ביום קיץ חם, כדאי לבחור באוהל ממוזג; או באולם מחומם אם בוחרים לערוך את האירוע בחורף. עונת היתושים גם היא צריכה להילקח בחשבון, כשנחילים שלמים צובאים על אזורים מסוימים בתקופות של השנה, בעיקר באזורי אגמים.

נסו לצבור כמה שיותר נקודות בכרטיסי האשראי, כך שתוכלו לחסוך וליהנות כבר בירח הדבש


כדאי לכם לבצע עסקאות לתשלומים על החתונה בהתאם להטבות שאתם מקבלים בכרטיסי האשראי. כך תוכלו לצבור נקודות, הטבות ועוד אפשרויות לתמורות אחרות, אשר יתכן ואת חלקן תוכלו לנצל כבר במהלך ירח הדבש.

אחת הדרכים הפשוטות והקלות לצמצם בעלויות החתונה בלי לוותר על הסגנון והאיכות היא לצמצם את רשימת האורחים. כדאי לזכור שמחצית מהעלויות מופנות לתשלום על האוכל של האורחים. אם העלות עומדת על כ-100 דולר לאורח, צמצום של עשרה אורחים יכול לחסוך 1,000 דולר.

YOU MIGHT ALSO LIKE