בלב הוואלי בלוס אנג'לס: אולם אירועים כשר וחדש נפתח באנסינו
"אין כאלו מקומות לאירועים באזור": לא משנה מה אתם חוגגים: חתונה, בר מצווה או בתמצווש, מסיבת יום הולדת או אירוע חברה - צוות אנשי המקצוע של The Boulevard מתחייב לספק החוויה המושלמת

לידיעת החוגגים ובלי הקדמות מיותרות: הכירו את The Boulevard, מתחם החדש לחגיגות אירועים באנסינו, בלוס אנג'לס.



בראיון עם בעלי המקום, יוסי בן אלישע, הוא סיפר מה הביא אותו ואת אחיו, אורן, להפוך לבעליו של מתחם האירועים היוקרתי: "ברמה המקצועית, אנחנו עוסקים בכמה תחומים עסקיים, אך לפני הכל שנינו מגיעים מבית שיודע לארח. תמיד ידענו להגיש אוכל טוב, שירות מצוין ויחס אישי. בשלב מסוים הגיעה הזדמנות להקים את מתחם האירועים, אז החלטנו לממש את האהבה שלנו לתחום האירוח ולשלב אותם עם הידע והניסיון שיש לנו בעסקים".

כך, נולד מתחם האירועים המרהיב הזה, במבנה ששופץ מהרצפה ועד לתקרה. הוא מתאים לחגיגות חתונה, בר או בת מצווה, ברית או בריתה, מסיבות יום הולדת, ימי נישואין, כנסים, מסיבות חברה או כל אירוע אחר.



מה מבדל את מתחם האירועים מאחרים הפועלים באזור?
בן אלישע: "אחד המאפיינים העיקריים שמבדלים את המתחם קשור במיקום שלו. הוא נמצא באזור היוקרתי של אנסינו, בלב הוואלי. בכך אחת הסיבות שהופכות את חגיגת האירוע במקום לנחשקת: פשוט כיף להגיע לאזור. מאפיין נוסף שמבדל את המתחם הוא דרגת הכשרות, Kosher Certified. זאת, בשעה שכמעט שאין מקומות כאלה לאירועים באזור הוואלי. למעשה, מכל בחינה שהיא ניתן למצוא מאפיינים שמבדלים את המתחם מאחרים הפועלים באזור, החל בעיצוב והאווירה, דרך האוכל, האבטחה ושירותי החניה וכלה בצוות, שמציע את השירות הטוב ביותר באיכות הטובה ביותר. כדאי לציין, שאנחנו מציעים גם חבילות לאירועים, עם מחירים אטרקטיביים על צלם, די.ג'יי, אוכל ועיצוב אירוע".

אורחים: עד 250 איש באירוע קוקטייל ועד 200 איש באירוע ישיבה.



עיצוב: המבנה בן שתי הקומות, בו פועל מתחם האירועים, מתפרש על פני שטח של 6,000 סקוור פוט. בחזית המבנה פוגשים ברחבת כניסה עם צמחיה עשירה המובילה אל שתי דלתות גדולות ומרשימות שמדמות כניסה להיכל מפואר. מאפייני המרחב הפתוח והחלל המרווח ומרחב באים לידי ביטוי כבר בחזית המבנה, שעוצבה בזכוכית, עם חלונות מהרצפה ועד לתקרה. בשטח הקומה הראשונה נאמד בכ-3,000 סקוור פוט והוא כולל בר מפואר, אולם רחב ידיים, שירותים (כולל שירותי נכים) ואת אזור המטבח.

בקומה השניה פועל אולם, שמתפרש על פני שטח של 1,000 סקוור פוט ומיועד לאירועים קטנים של כחמישים איש. כמו כן, באותה קומה, נמצאת סוויטת VIP עם מסך, מערכת מוסיקה ושירותים פרטיים. הסוויטה מיועדת לנוחיות בעלי האירוע. שם, ניתן להתארגן ולהירגע לפני ובמהלך האירוע. עיצוב המתחם מציג מוטיבים מודרניים, שעיקרם להציע אווירה מרווחת עם מרחב פתוח. החומרים העיקריים המרכיבים את מעטפת העיצוב כוללים טפטים בטקסטורה מהודרת, מראות ענקיות, מנורות שנדליר מרשימות ותאורה חכמה.



מערכות הגברה, תאורה ומולטימדיה
: המתחם מתאפיין במערכות ההגברה התאורה והמולטימדיה מהמתקדמות שבנמצא. מדובר על מערכות חכמות שעוטפות את האירוע בחוויה מלאה של שמע, נראות ואווירה. התאורה החכמה, צובעת את כל הקירות בכל המתחם בהתאם למוסיקה ומשתנה בהתאם לקצב. מערכת ההגברה נחלקת לשלושה אזורי שליטה, כך שניתן לשנות את מצבי השמע. המערכת כוללת רמקולים ומגברים בילד אין, כך שניתן ליהנות מחוויית שמע מושלמת גם בשטח החיצוני, באזור השירותים ועל רחבת הריקודים כמובן. מערכת המולטימדיה כוללת מסכים בשני צדי האולם, עליהם ניתן להציג את כל סוגי התוכן במגוון אפשרויות.



אוכל: המטבח במתחם מתפרש על פני שטח של 1,000 סקוור פוט. הוא מתאפיין בציוד המקצועי ביותר ותוכנן כך שיתאים להכנת מנות חמות וקרות, מכל סגנונות הבישול וההכנה, כולל מנות טבעוניות, צמחוניות ונטולות גלוטן.

בן אלישע: "המטבח מאפשר לנו להכין כל מנה שניתן להעלות על הדעת, כך שהתפריט שאנו מציעים הוא בינלאומי. השף שאמון על התפריט מגיע מניו יורק ואוחז בניסיון של למעלה משלושים שנה. הוא עובד מול בעלי האירוע ובונה איתם את התפריט בהתאמה אישית. הוא גם אוחז בניסיון בארגון אירועים ומסייע גם בעיצוב ובבניית תכנית האירוע. במקרים בהם מעוניינים לחגוג אירוע בלוקיישן אחר המטבח שלנו מסוגל לספק שירותי קייטרינג כשר, כך שאנו ערוכים לכל".



כשרות: OK Kosher Certified, עם משגיח קבוע.

מדוע כדאי לחגוג אצלכם?
"משום שאנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, מתייחסים לכל אירוע כאילו הוא האירוע הפרטי שלנו ונותנים הכל על מנת שהוא יהיה מושלם".



כתובת: at 16610 Ventura Blvd., Encino, CA 91436
טלפון: 1.818.780.1933
אתר: http://theboulevardevent.com/

YOU MIGHT ALSO LIKE