הפילו עליכם עז? הכירו את חיית המסיבות שתהפוך את האירוע שלכם למוצלח
העיזים הננסיות, פיפין וספאנקי, הן האורחות הפופולריות ביותר ברשימות המוזמנים למסיבות בלוס אנג'לס, והן נהנות מכל רגע כשהן מכייפות עם החוגגים

העיזים הננסיות, פיפין וספאנקי, מחברת Party Goats, שבלוס אנג'לס, כבר חגגו מסיבות עם די.ג'י קאליד, סטיב הארווי, דרו קארי, כוכב ה-NBA בלייק גריפין ועוד. מכאן נראה ששיגעון העיזים הננסיות לא צפוי להסתיים בקרוב.


חיות מסיבות, עיזים ננסיות

אחרי שיוגה-עיזים הפכה לטרנד באופן רשמי בשנה שעברה, מסיבות עם עיזים הן האובססיה הנוכחית, שמשתלטת על לוס אנג'לס. זוג העיזים, פיפין וספאנקי, שעושות כותרות, מגיעות מחברת Goat Mom, שהושקה בשנה שעברה על ידי סקאוט רסקין.

החברה מספקת את זוג העיזים לכל מסיבה או שיעור יוגה, עבור 99 דולר לשעה. התקופה העמוסה ביותר בשנה היא בעונות האביב והקיץ. לדברי רסקין, בעקבות החשיפה לה זכו העיזים החוגגות לאחרונה, הן מוזמנות לבין ארבעה עד שישה שבועות מראש.

פיפין וספאנקי מתגוררות עם רסקין באזור סן ואלי'ס לה טונה קניון, אך הן לא מקור ההכנסה היחיד שלה. היא עוסקת בהפקת אנימציה ובימים האלה היא מקדישה את זמנה לעבודה על סדרת האנימציה של פוקס, A Spacetime Odyssey.

יש ביניהם חיבור טבעי חוצה תרבויות: בני אדם ועיזים

רסקין מסבירה מדוע אנשים אוהבים לחגוג עם עיזים במסיבות שלהם, ואומרת שזה חלק מהדנ"א שלנו. אנשים ועיזים נמצאים במערכת יחסים סימביוטית כבר אלפי שנים. אפשר למצוא עדויות לכך בכל התרבויות. בני אדם טיפלו בעיזים וספקו להן ביטחון והן סיפקו לבני האדם בשר וחלב. כמו כן, לרבים יש זיכרונות ילדות מפינות הליטוף, בהן פגשו עיזים ונהנו מהחיבור הטבעי איתן.

רסקין מספרת שהעיזים פיפין וספאנקי אוהבות לקבל תשומת לב ולכן משתלבות במסיבות. כשהיא מכינה אותן לקראת המסיבה ומקשטת להן את הקרניים, הן יודעות שהן צפויות לחגוג ומיד קופצות אל עבר המכונית. הן אוהבות לפגוש אנשים חדשים כשלכל אחת מהן יש אופי שונה. הן גורמות לאנשים לחגוג וליהנות מהרגע. אנשים משתחררים, נהנים ומשחקים איתן, ולכן הנוכחות שלהן הופכת את המסיבה למוצלחת כל כך.

YOU MIGHT ALSO LIKE