אתם חייבים למשוך תשומת לב: כך תבחרו עיצוב מנצח לאירוע העסקי שאתם מארגנים
להצלחת האירוע העסקי שאתם מארגנים יש משמעות נכבדת בחיי החברה, לכן כדאי שתדעו לבחור נכון את העיצוב המתאים. הנה כמה עצות שיסייעו לכם בדרך

חדשנות בעיצוב היא אחד ממרכיבי החובה בעיקר אם מדובר באירוע של חברה, המסמן את תחילתה של תקופה אחת או סופה המוצלח של אחרת. גורמים מקצועיים ובעלי תפקידים בכירים מגיעים על מנת לקחת חלק באירוע ולכן, יצפו למפגש באווירה מסוימת. במקרים כאלה, חשוב להותיר רושם חזק.



העיצוב אמור להגדיר את האירוע ולשוות לו מראה אלגנטי וחינני. הבחירות הנכונות יעידו על המחשבה שניתנה לנושא האירוע ועל הרעיונות שמאחוריו. ישנם מארגני אירועים עסקיים שמעדיפים להשתמש בפרחים, בעוד שאחרים בוחרים בעיצוב המשלב פריטים המייצגים היסטוריה ומיתוס. לא משנה באילו פריטים בוחרים, אלא במידת תשומת הלב שהם ימשכו.

הנה כמה נקודות שצריך לזכור בעת בחירת המרכיבים לעיצוב האירוע העסקי שלכם.

בחירה מוקפדת של בדים וטקסטיל: באירועים עסקיים רבים נוהגים להשתמש במפות שולחן שעשויות פשתן לבן. אותו בד ואותו הצבע נבחרים גם לכיסוי כריות מושבי הכיסאות וגם למפיות האישיות. עם זאת, מי שבוחרים להיות בררנים יותר, יכולים להשתמש בפריטים אלה על מנת להדגיש את המיתוג של החברה. ניתן לבחור בצבעים שמרכיבים את הלוגו של בית העסק. כמו כן, אפשר לבחור בבדים בעלי עיצוב אופנתי וטרנדי, על מנת להציג ייחוד מרענן, בדומה למותג אותו מקדמת החברה.



עיצובי שולחן מרשימים: מומלץ לבחור בעיצובים יוצאי דופן למרכז השולחן, על מנת למשוך את תשומת לבם של המשתתפים. כך, למשל, במקום אגרטל כבד שיפריע לשדה הראייה, אפשר לשלב קערות גדולות ולמלא אותן בסוכריות צבעוניות משובחות. הקערות ימשכו את תשומת לבם של האורחים, שייהנו מהסוכריות ובו זמני גם מהעיצוב.  



פרחים מתאימים: למרות שמארגני אירועים עסקיים רבים חושבים שפרחים מתאימים יותר לעיצוב אירועים משפחתיים, כגון חתונה, זה לא לגמרי נכון. לפרחים יש השפעה משמעותית גם בעיצוב אירועים עסקיים. מומלץ להשתמש בפרחים מיוחדים, כגון סחלבים, ורדים בצבע לבן או פרחים אחרים בצבעים בהירים. החלק חשוב הוא הניחוח. כדאי לוודא שכל סידורי הפרחים מפיצים ריח. האווירה באירוע תושפע מהריח שהם יפיצו בכל פינה.

YOU MIGHT ALSO LIKE