מצלמה, אהובתי: כך תממשו את אהבתכם לצילום אירועים
אם אתם אוהבים צילום ונהנים לתעד את ההתרחשויות באירועים, כדאי לכם להפוך את הצילום לעיסוק. כך תתחילו להגשים את החלום

אם אתם נהנים להיות הצופים מהצד, המנציחים הנצחיים, שרואים את הכל מאחורי הקלעים, מי שיכולים לפגוש אנשים משפיעים ומעניינים, כדאי לכם לשקול לאמץ צילום אירועים כעיסוק. בעוד שצילום חתונה יכולים להיחשב כצילום אירועים, יש משהו שונה כשמגיעים לכך בפועל.

על מנת לצבור ניסיון הציעו לצלם אירועים בהתנדבות


באירועי חתונה תיעוד האירוע מקבל משמעות רבה יותר, הסכומים גבוהים יותר והאינטנסיביות של ההתרחשויות באירוע רבה יותר. בהמשך לכך, השורות הבאות יעסקו באירועים מסוגים אחרים, כגון אירועים חברתיים, אירועי חברות, אירועים משפחתיים וכולי. אירועים אלה יכולים להרחיב את החוויה של מי שבוחר לצלם אותם.

אחת הדרכים להתחיל לצלם אירועים היא להתאמן, לרכוש מיומנות וניסיון. ברוב המקרים תדרשו להתנדב לצלם אירועים על מנת לזכות בהזדמנויות להתאמן. לשם כך, כדאי לנצל כל אירוע שמתרחש בסביבתכם, לקבל אישור לצלם ולהתחיל להתאמן. תוכלו לצלם אירועי ספורט שמתקיימים במסגרת קהילתית, מסיבות יום הולדת של ילדי חברים או אפילו את הילדים שלכם באימונים השבועיים שלהם בחוג בלט או שחיה.

עם הזמן, כשתצברו ניסיון ותיק עבודות, תוכלו להציג אותם בפני מתכננים אירועים שונים, קבועים או שנתיים. שוב, בהתחלה אין ספק שתקבלו הזדמנויות רק אם תסכימו לצלם בחינם. אך המצב הראשוני הזה יאפשר לכם להתאמן ולחדד את היכולות בלי להרגיש שאתם מבזבזים למישהו את הכסף, אם התמונות לא יהיו מושלמות.

רק אחרי שצברתם ניסיון, תוכלו להתחיל לצלם חתונות


על מנת לקבל הזדמנויות כאלה, כדאי לתקשר עם מארגני האירוע מראש בשיחת טלפון או בדואר אלקטרוני. עם זאת, כדאי לקבוע פגישה ולשאול כמה שאלות, כגון האם יש לאירוע תכנית מוגדרת והאם תוכלו לקבל עותק של לוח הזמנים.

על מנת להיות מוכנים לקצב בו האירוע יתקדם, כדאי לדעת מה בתוכנית. כך לא תפספסו את הנואם המרכזי כשהוא מדבר ליד הפודיום או את המשתתפים במופע המרכזי. זהו אחד מהדרכים להראות למארגני האירוע שאתם מסוגלים לספק את התיעוד המושלם, שכולל את כל הרגעים החשובים ואת כל האנשים המרכזיים שמשתתפים באירוע.

ככל שתציגו מיומנויות, מקצועיות וצילומים איכותיים עם תוכן מרגש, כך סביר להניח שתיצרו לעצמכם מוניטין טוב יותר ותזכו לקבל יותר עבודות בתשלום.

YOU MIGHT ALSO LIKE