עשי ואל תעשי: כך תתאימי בין שמלת הכלה המושלמת שלך לבין חגיגת החתונה
אם בחרת להתחתן בחווה, כדאי להחליט על קוד לבוש נינוח מזה של מי שבחרה להתחתן באולם אירועים בסגנון אירופי מצוקצק. עם זאת, לא כדאי לתת למיקום לגרום לך לוותר על שמלת החלומות

החלטת על סגנון החתונה שלך, אך את מתקשה למצוא את שמלת הכלה המושלמת? עקבי אחר המלצות ה'עשי' ו'אל תעשי' על מנת לוודא שהשמלה החשובה ביותר שתלבשי אי פעם משקפת את הסגנון האישי שלך


התאימי בין המראה לבין המקום בו בחרת להתחתן

עשי: נסי להתאים בין המראה שלך לבין המקום בו בחרת להתחתן. אם את מתכננת טקס מסורתי עם קבלת פנים רשמית, כדאי לך לבחור בשמלת כלה קלאסית עם גזרה נצחית, כגון גזרת A או שמלת נשף עם מחשוף מרובע.

אם בחרת להתחתן בטקס תחת כיפת השמים בשעת אחר צהריים, כדאי לך לבחור בגזרת סטרייפלס מבדים קלים, כגון משי. אם את מתחתנת על אי אקזוטי, שמלה קלילה ופלרטטנית באורך הברכיים תשתלב יפה עם המקום.

אל תעשי: אל תתני לסגנון החתונה להשתלט על שמלת החלומות המושלמת שלך. אם יש לך איזו בחירת לב, כיפית, סקסית ומתאימה, אך את מודאגת שהיא לא תתאים למתחם האירועים בו בחרת להתחתן, כדאי לשלב תוספת, כגון כיסוי או הינומה, על מנת להתאים את השמלה האהובה לאווירה.

בכל מקרה, אל תוותרי על שמלת החלומות שלך


עשי: חשוב שתבחרי בנעליים נוחות. אם החתונה צפויה להתקיים באמצע חודש יולי, כדאי לבחור בסנדלים אלגנטיות. אם את מתחתנת בחווה, כדאי לבחור בזוג מגפיים מתאים; ואם מדובר בחתונה חורף, על רקע מדרון הר מושלג, כדאי ללבוש נעלי שלג לבנות ופרוותיות.

אל תעשי: אל תבחרי במראה רשמי פחות מזה של האורחים באירוע. אם אתם מחליטים שקוד הלבוש באירוע הוא אלגנטי ומחויט, כדאי לבחור במראה המתאים. כל שמלה ארוכה, שנוגעת ברצפה, תתאים, בין אם היא מעוטרת בחרוזים או בכמה תכשיטים יפים.

YOU MIGHT ALSO LIKE