צעד אחר צעד: ריקוד חתונה
כך תוכלו להפתיע את הקהל עם מופע קטן משלכם, כשתעלו על הרחבה לרקוד את הראשון שלכם כזוג נשוי ובו זמנית ליהנות מחוויה זוגית משותפת בדרך אל החתונה

אחרי טקס החופה, מגיע הרגע בו החתן והכלה רוקדים את הריקוד הראשון שלכם כזוג נשוי. הרגע המרגש הזה, כשכל האורחים צופים בכם, נעים יחד על הרחבה יכול להתפתח למעין מופע קצר, לריקוד חתונה.

ככל שתתאמנו יותר, כך הריקוד שלכם יהיה מוצלח יותר

למרות שיש הבדל בין הריקוד הזה לבין ריקודים אחרים, אתם לא חייבים להיות רקדנים מקצועיים על מנת לרקוד ריקוד חתונה מיוחד ויצירתי. כיום, ישנם בתי ספר ומדריכים רבים שמספקים שיעורי ריקוד לזוגות מתחתנים. הם יסייעו לכם ללמוד את הצעדים, להתאים את התנועות ולעבוד על הכוריאוגרפיה.

באופן כללי, כמו בכל מופע, ככל שמתאמנים לקראתו יותר, כך התוצאות יהיו טובות יותר. לכן, מומלץ לבחור במדריך ריקודים ולהתחיל להתאמן כבר אחרי שבוחרים את מועד החתונה. מי שיודעים לרקוד יכולים להתחיל כחודשיים או שלושה לפני האירוע.

אחד המאפיינים העיקריים של ריקוד ראשון של זוג שזה עתה נישא הוא הסגנון האישי. מדריכים מומחים לאימון זוגות לריקודי חתונה סבורים, שהדרך ליצור את הריקוד המרשים ביותר הוא להתאים את התנועות לאישיות שלהם.

ישנם לא מעט סגנונות ריקוד שיכולים להתאים לריקוד החתונה שלכם. הפופולריים ביותר הם רומבה, ואלס, סלסה וטנגו. מדובר על ריקודים סלוניים, קלאסיים, שמורכבים מסיבובים ותנועות ארוכות ומרשימות. סגנונות הריקוד האמורים נראים מסובכים וכמעט בלתי אפשריים לביצוע. אך הסוד ללימוד טמון בעמידה על כמה צעדים בסיסיים. אחרי ששולטים בהם השמים הם הגבול.

לא משנה מה תעשו, הכי חשוב שתיהנו

על מנת לבחור בסגנון הריקוד כדאי לשוחח עם המדריך שלכם ולבדוק איזה ריקוד תוכלו ללמוד בזמן שנותר לכם עד האירוע ובהתבסס על כישורי הריקוד הנתונים של שניכם.

כדאי לקחת בחשבון, שגם אחרי אימונים רבים כשמגיעים לרגע האמת וכל העיניים נשואות אליכם, ההתרגשות יכולה להשתלט עליכם או שיכולת להתרחש כל מיני תקלות אחרות. מדריך מקצועי ידע להכין אתכם לכל תרחיש ובאופן עקרוני ההמלצה היא להמשיך לרקוד ולא לעצור. אחת ההמלצות הרווחות היא להתאמן על הריקוד בערב שלפני האירוע.

לסיכום, כדאי לזכור שהחוויה אמורה להיות מהנה וכיפית. לא משנה מה יקרה על הרחבה, האורחים ימחאו לכם כפיים בסוף ואתם תמשיכו להיות הכוכבים של הערב. נסו לשמור על רוגע, הישארו טבעיים ומחויכים ופשוט תיהנו.

YOU MIGHT ALSO LIKE