מה המשמעות של חיסון הקורונה עבור עולם החתונות ב-2021?
עולם האירועים ככלל ועולם החתונות בפרט עברו לא מעט תהפוכות השנה בשל מגפת הקורונה. אך כעת משנמצא חיסון, האם זה אומר שאנחנו חוזרים לחתונות מלאות אורחים ובלי שמירה על ריחוק חברתי?

חיסון הקורונה עשוי להיות להביא תקווה מחודשת לזוגות שמתכננים להתחתן בשנת 2021. יחד עם זאת, סביר להניח שלא הכל יחזור לקדמותו בזמן הקרוב על אף הכניסה לשנה חדשה. אז איך בכל זאת עשוי החיסון להשפיע על עולם החתונות ב-2021? הנה מספר השערות.

 

 

אם כבר קבעתם את החתונה לשנת 2021

החיסון כאמור עשוי להשפיע לאט לאט על הנחיות הריחוק החברתי ועטיית המסכות, אך לאט היא מילת המפתח המפתח, שכן השינוי לא יחול ביום אחד. אם קבעתם את חתונתכם מוקדם יותר מחודש אפריל ועדיין מחזיקים אצבעות שתוכלו לחגוג עם כל המשפחה והחברים, מוטב שתדחו את החתונה למועד מאוחר יותר. זכרו שהחיסון צריך להגיע לכלל האוכלוסייה בטרם יוסרו ההנחיות בצורה משמעותית.

אם עדיין לא קבעתם תאריך לחתונה ואתם מוכנים לחכות, כנראה שקיום האירוע ב-2022 יהיה בטוח יותר ויאפשר לכם לחגוג בצורה יותר שגרתית.

 

 

למה לצפות אם יום החתונה מגיע לפני החיסון?

עד שהחיסון יופץ בצורה רחבה לכלל האוכלוסייה, יש לתכנן את האירוע בהתאם להנחיות הנוכחיות. נקודת אור אחת שאפשר להתנחם בה, היא העובדה שכל כך הרבה אנשים עדיין הצליחו לקיים את החתונות שלהם בצורות יצירתיות וייחודיות, כדי לאפשר לאהוביהם לקחת חלק בטקס.

היצמדו לתכנון חתונה וירטואלי

גם אם החתונה שלכם מתקיימת בסוף שנת 2021, סביר להניח ואף רצוי שתתחילו לתכנן כבר בזמן הקרוב. לכן, התכנון עצמו יצטרך להיות בשלט רחוק מול הספקים השונים והמקום בו יתקיים האירוע. אל תתביישו לבקש לשוחח בזום עם אותם ספקים, כדי שתוכלו לחוש יותר ביטחון לפני שאתם סוגרים.

YOU MIGHT ALSO LIKE