Fun ועניין: זו הסיסמא שלכם למסיבת יום הולדת מוצלחת בלוס אנג'לס
באולם קולנוע חדשני עם שירות מזון ומשקאות פרטי לחוגגים בלבד, במגדנייה צרפתית וקסומה בה המלצריות לבושות כמו מלכה ונסיכה או באחת ממתחמי מסעדת המשחקיות הידועה בעיר; איפה תחגגו לילדים שלכם יום הולדת?

בחירת מקום למסיבת יום ההולדת של הילדים שלכם באזור לוס אנג'לס יכולה להיות מאתגרת, בייחוד אם מדובר בחודשים החמים ביותר של השנה, חודשי הקיץ יולי ואוגוסט. עם זאת, למרות שהגשם לא מרבה לפקוד את אזור, לא כדאי לקחת סיכון ולתכנן מסיבה בחוץ בין החודשים נובמבר לפברואר.

מסיבת תה של נסיכות, מי צריך עוד תוספות?

יש לא מעט הורים שאין להם בעיה לערוך את מסיבות יום ההולדת בבית. אך עבור לא מעט אנשים, מסיבה בבית היא לא מצב אידאלי. כשמדובר ב-25 ילדים בני חמש, זה יכול להיות אסון אם הספה הלבנה שלכם אמורה להישאר בצבעה המקורי.

אז אם אתם לא בעניין של לסכן את הכלים העתיקים של סבתא וגם לא בעניין של לערוך מסיבה בפארק ולהפקיד את האורחים תחת החום הקופח, כדאי למצוא מקום מחוץ לבית, בו מזג האוויר לא משפיע על מידת ההצלחה וההנאה במסיבה.

הנה אפשרויות לדוגמא, שמציעות לכם לערוך את מסיבות יום ההולדת במקומות מלאי 'פאן ועניין', בלוס אנג'לס.

Giggles n’ Hugs
רוב ההורים באזור שמעו על מסעדת המשחקייה המפורסמת הזו ויש סיכוי שכבר ביקרתם שם עם הילדים שלכם. אך האם ידעתם שהמסעדה פועלת בשלושה מקומות? עבור המתגוררים באזור מערב יש סניף שפועל בקניון Century City Westfield; עבור הגרים במערב סן פרננדו ואלי יש סניף בקניוגה פארק; ועבור מי שגרים באזור מזרח יש סניף ב-Glendale Galleria.

המקום ייחודי במראהו ומעוצב להפליא עם מגדלי טירות, גשרים, מגלשות ועוד שלל מתקני טיפוס. מתחם האוכל נפרד, אך בטווח ראיה מאזור המשחקים ולהפך. יש במקום גם במה קטנה להופעות, די.ג'יי ופעילויות שונות שניתן לשלב במסגרת חבילות מסיבה שונות. המחיר נע סביב 350 דולר ל-15 אורחים (כ-23 דולר לאדם).

The French Confection Co
אם אתם מחפשים מקום קסום לערוך בו מסיבת יום הולדת מצומצמת, המגדניה הצרפתית הזו היא אפשרות נהדרת. חנות הפטיסרי הזו, שפועלת באזור ברבנק, היא לא מתחם המסיבות במסורתי, אך היא טבולה בתכלת ומוטיבים כפריים עם מראה של בית חווה קטנטן, והיא פשוט מושלמת למסיבות תה נסיכותיות. במקרה, מציעים במקום את העוגות היפות והטעימות ביותר שתוכלו להתאים באופן אישי למסיבת יום ההולדת.

בכניסה לחנות תמצאו שולחן חווה לבן עם כיסאות ולצדו דלפק מאפים ושולחן קינוחים. בנוסף, יש מקום לרקוד אם מדובר בקבוצה קטנה של בנות, שמבקשות ליהנות מיחס מלכותי ליום אחד. את העלות המדויקת אפשר לבדוק מול הבעלים והיא משתנה בהתאם למספר האורחים. אך מחיר למסיבה של שעתיים ביום ראשון מתחיל ב-25 דולר לכל אורח, וכולל מבחר של מיני עוגות, עוגיות, סקונס, תה וקפה ועוד.

אין כמו משחקים שאפשר לטפס עליהם על מנת לחגוג מסיבה מוצלחה


iPic Theaters
אין שום דבר שיכול להעלים את מזג האוויר שבחוץ כמו אולם קולנוע ממוזג. באולמות של iPic, תוכלו להירגע וליהנות בנוחות מלאה עם שמיכות נעימות, כיסאות מיטה ושירות מזון ומשקאות פרטי לאורחים במסיבה שלכם. באחד המתחמים של iPic, כמו זה שפועל באזור ווסטווד, תוכלו למצוא אפשרות לשלב במסיבות יום ההולדת משחקי וידאו.

המחיר לכרטיס אחד מתחיל ב-24 דולר, כלומר שעל קבוצה של עשרה ילדים תשלמו פחות מ-300 דולר. הפופקורן כלול במחיר הכרטיס, אך כמובן שאם מעוניינים לשלב ארוחת צהריים עבור כל אורח תידרש תוספת של בין 10 ל-20 דולר. המתחמים מציעים גם חבילות יום הולדת עם מגוון אפשרויות לחגוג.

YOU MIGHT ALSO LIKE