מנחת תודה: הפעם דווקא לא בכוון שלכם אלא עבור האורחים שלכם
אתם לא חייבים, אך בסופו של דבר, זה יום החתונה שלכם ואתם יכולים לבחור את המתנות הטובות ביותר שיביעו את האהבה שלכם. האורחים ישמחו לחגוג אתכם והמתנות שתתנו להם הן רק בונוס

יום האירוע הוא יום החג שלכם, לכן אין ספק שתרצו שהוא יהיה מושלם. עם עיצובי פרחים שנראים מצוין ותפריט מעודן, מה עוד יכול להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח? אחת הדרכים היא להראות לאורחים שלכם עד כמה אתם מעריכים את השתתפותם בשמחה שלכם. מדובר בדרך פופולרית שמשלבת מתנה קטנה לכל אורח.

נסו לבחור מתנה שתשמש את האורחים זמן רב לאחר האירוע

אך על מנת למנוע הוצאות מיותרות על מתנות קטנות שהאורחים לא יעשו בהן שימוש, מומלץ לבדוק היטב מה יכול להיות אטרקטיבי ומהנה. לא מצליחים לחשוב על מתנות כאלה? הנה כמה הצעות.

משהו טעים
כשמדובר במתנות לאירוע אי אפשר לטעות אם בוחרים במשהו אכיל. גם אם מדובר במשהו שכמה מהאורחים לא אוהבים לאכול, הם יוכלו להעביר אותו הלאה כמתנה. לצורך העניין, לא תוכלו לטעות עם שוקולדים, עוגיות או צנצנת קטנה של דבש או ריבה. יש בעלי אירועים שבוחרים לחלק בקבוקי יין קטנים או שקיות ממתקים משובחים. תמיד אפשר להפוך את המתנה הקטנה לאישית יותר עם השמות שלכם ותאריך האירוע.

משהו פורח
רעיון פופולרי נוסף הוא צמח בתוך עציץ קטנטן. יש לא מעט בעלי אירועים שבוחרים לתת לכל אורח שתיל ירוק-עד במתנה. בעלי אירועים אחרים בוחרים בשיח גמדי של עשבי תיבול. העציצים הקטנטנים משמשים כחלק מהתפאורה באירוע ובסופו הם נלקחים הביתה.

אין כמו צנצנת של ריבה איכותית או דבש משובח על מנת להודות לאורחים שלכם על השתתפותם


משהו שימושי
יש מי שבוחרים לסייע לאורחים שלהם להפיק את המרב מחוויית האירוע ומחלקים מתנות שימושיות. כך, למשל, זוגות שמתחתנים בקיץ על חוף הים בוחרים לתת לאורחים משקפי שמש או כפכפי ים. יש גם לא מעט זוגות שמגייסים את האורחים לקחת חלק בטקס החופה. הם מחלקים בועות סבון או קונפטי, על מנת שהאורחים יוכלו לפזר באוויר ברגע המתאים.

המתנות השימושיות לא חייבות להיות כאלה שישמשו דווקא באירוע עצמו. תמיד אפשר לתת פותחן בקבוקים, תחתיות לכוסות או כלי זכוכית. נסו להיות מתוחכמים ולשמור על מגע אישי.


עציץ מיניאטורי ישמש חלק מעיצוב השולחן באירוע וגם כמתנה שהאורחים יוכלו לקחת הביתה


משהו אלטרואיסטי
אם לא מעוניינים להוציא יותר מדי כסף על מתנות שלא יוערכו כראוי, מומלץ לבחור לתת תרומה בשמם של האורחים לכל ארגון שתרצו. ידעו את האורחים שלכם על התרומה שניתנה בשמם באמצעות כרטיסים מודפסים ומעוצבים. בחרו בסיוע למטרה שקרובה ללבכם, כגון מקלט לבעלי חיים, צדקה לילדים נזקקים או לארגון בריאות ואיכות חיים.

YOU MIGHT ALSO LIKE