במקום לשלוח לך פרחים: אנחנו שולחים לך רשימה מועילה
כמה המלצות על פרחים רב עונתיים, שיתאימו לסידור זר הכלה שלך ולסידורי הפרחים שיעטרו את מתחם האירועים בו תתקיים החתונה

עונתיות יכולה להשפיע על העלות של פרחים לזר הכלה ולעיצוב מתחם האירועים בחתונה שלך. למרבה המזל יש שפע של פרחים יפיפיים וזמינים בכל ימות השנה. בין הדוגמאות הרווחות תמצאי גם פרחי חבצלות. מדובר בפרחים שיעניקו לחתונה שלך סגנון מודרני, מתוחכם עם הפרחים שנראים כאילו עוצבו בידי אדריכל.

אל תתני לעונתיות להשפיע על המחיר של זר הכלה שלך

פרחי ליזיאנטוס יכולים להוסיף מגע נשי ורך לסידורי הפרחים, עם מראה של פריחה מלאה. צורתם של פרחי הליזיאנטוס מזכירה את זו של הוורדים, אך הם פתוחים יותר. פרחי הידראנגאה נראים מצוין ללא מאמץ. הם מתאימים למגוון סגנונות ופורחים בגוונים של ורוד, כחול, סגול, לבן ואפילו ירוק.

סחלבים יעניקו לך מראה אקזוטי במיוחד. הם מתאימים במיוחד לחתונות שנערכות באזורים טרופיים, על חוף הים, אך גם לחתונות שמתאפיינות באווירה של נשף יוקרתי. האמריליס הוא פרח נוסף בעל מראה טרופי ואקזוטי. גם הוא זמין לאורך כל השנה.

שלבי פרחים מזר החתונה שלך בעיצוב מתחם האירוע

הפרח הקלאסי ביותר הוא הוורד. הוא מציג פריחה רומנטית בסגנונות שונים. הוורדים זמינים באינסוף זנים ובצבעים רבים. הם גם משתלבים מצוין עם פרחים אחרים ויכולים להעניק מראה שופע ועשיר יותר לכל סידור פרחים.

לסיום, פרחי הדליות יכולים להוסיף צבע בגוונים לוהטים, כגון אדום, ורוד, כתום וצהוב, עם עלי הכותרת הפרושים שלהם, שנראים כמו סוכך צבעוני. אפילו פרח אחד ייצר הצהרה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE