שוברים את הראש מה לקנות? הנה כמה רעיונות למתנות מקוריות לחתונה
כבר שבועות שאתם מחפשים רעיון מקורי? עם ערך מוסף? לא מצליחים למצוא משהו מספיק מדויק? אל דאגה, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. ריכזנו עבורכם רשימה נהדרת ויצירתית של כמה רעיונות מושלמים ומקוריים לחתונה

רבים מאיתנו אשר רוצים להעניק לזוג הטרי מתנה מיוחדת, מקורית, בעלת ערך מוסף, ולא עוד צ׳ק שמן, נתקלים בבעיה. קשה לבחור מתנה מושלמת, מיוחדת, כזו שלא ישכחו. השוק עמוס באפשרויות, אך לעיתים, דווקא הריבוי מקשה על הבחירה. בדיוק בגלל זה, מצאנו וריכזנו כמה מתנות מקוריות במיוחד:

מגזין אישי

מגזין המעוצב כולו עבור החתן והכלה. הוא כולל ברכות, מדורים, תמונות, סיפורים ועוד. למעשה, כל המגזין מוקדש לחתן והכלה. מדובר במתנה מקורית, אישית, וייחודית לבעלי השמחה, כזו שתשמש להם מזכרת במשך שנים הבאות. את המגזין ניתן לכרוך בכריכה מיוחדת וצבעונית וכמובן להוסיף אלמנטים עיצוביים שונים.  

ספר בישול

ספר בישול אישי הוא מתנה מיוחדת ללא כל ספק. במיוחד אם מדובר בזוג שחובב אוכל. מתנה מסוג זה תיזכר כספר עם המתכונים החביבים והאהובים על המשפחה והזוג. את ספר המתכונים אפשר לעצב עם דפים ריקים כדי שהמשפחה תתעד ותנציח את המתכונים הביתיים שנוסו ותעביר אותם מדור לדור כחלק בלתי נפרד מן המורשת המשפחתית, או לחילופין למלא אותו במתכונים מגניבים וטעימים. בנוסף, תוכלו לבחור בין כריכה קשה או רכה, וכמובן - אל תשכחו הקדשה אישית.  

שלט לדלת

עשוי עץ, קרמיקה מתכת או כל חומר גלם אחר שתבחרו, בהתאמה אישית ובשילוב תמונות החתן והכלה. מתנה שמצד אחד היא שימושית ומקורית ומצד שני היא לגמרי פרקטית. כל מה שנדרש ממכם לעשות הוא לבחור שלט בהתאמה אישית, כזה שיתאים לעיצוב הבית של הזוג הטרי, לאופי ולטעם האישי שלהם. ניתן להכין שלטים במגוון צורות, בהדפסה או בחריטה בלייזר, ועוד.

ברכת הבית

אפשר להפיק את ברכת הבית בנוסחים שונים לפי רצון הזוג. כיום ניתן למצוא ברכות הבית עשויות חומרי גלם מגוונים, עיצובים וסגנונות שונים. מה שחשוב לזכור הוא לבחור בברכת הבית שתתאים לאופי הזוג, לעיצוב ביתו, וכמובן, לטעמם האישי. 

מתנה פונקציונלית

אם ידוע לכם על מוצר אלקטרוני לו הזוג זקוק, או רהיט כלשהו, תוכלו להעניק להם בדיוק את זה. קניית מוצר שימושי היא מתנה פרקטית ומושלמת, כזו שיכולה לשמח את הזוג הטרי. 

 

YOU MIGHT ALSO LIKE