השמים הם הגבול: כך תשלבו מופע זיקוקין באירוע שלכם
אילוצי חלל וזמן, תקציב ובטיחות הם חלק מהשיקולים, המשפיעים על התאמת הזיקוקין לאירוע. הכתבה הבאה מציעה כמה המלצות והראשונה שבהן היא, להיוועץ בבעלי מקצוע

אם אתם בעניין של צבעים מנצנצים בשמים או בוהק זוהר באוויר, אתם מוזמנים לקרוא על הדרך הנכונה לשלב זיקוקין באירוע שלכם. זיקוקין הם אחת האטרקציות היוקרתיות שאפשר לשלב באירוע. אם יש לכם כסף מיותר בתקציב, תוכלו לשלב את כמה פיצוצים צבעוניים, שיהפנטו את האורחים ויעלו את מפלס השמחה.



כיום ניתן למצוא זיקוקין בגדלים שונים, החל באלה הדקיקים והננסיים, שאפשר להציב על העוגה, דרך זיקוקין לחללים סגורים, וכלה באלה שדורשים אנשי מקצוע מיומנים על מנת שיירו אותם גבוה אל השמים. על מנת לבחור בסוג המתאים כדאי להיוועץ עם המומחים בחנויות המתמחות. מומלץ לפרט בפניהם כמה שיותר על התנאים בהם נערך האירוע, על מנת שהם ידעו אילו סוגי זיקוקין ישתלבו בצורה המרשימה והבטוחה ביותר.

אפשר לשלב זיקוקין בשלבים שונים של האירוע: בכניסה של בעלי האירוע למתחם, לאחר קבלת הפנים; במהלך המופע המרכזי או בסיומו; בעיצומו של האירוע, כאתנחתא בידורית ממנה נהנים המשתתפים או כחלק מ"גרנד פינאלה" שיותיר באורחים רושם יוצא דופן.

רוב הזיקוקין בוערים כשלושים שניות בממוצע. לכן על מנת לשלב מופע זיקוקין דינור, שנמשך כחמש דקות יש להשתמש בכעשרה זיקוקין. גדלם של הזיקוקין תלוי במרחק אליו מבקשים לירות אותם. העלות הסבירה למופע כזה נאמדת בכמאה דולר. אם מעוניינים במופע קטן יותר עבור ילדים, אפשר להשתמש בזיקוקין קטנים יותר, בעלות שנאמדת בכשלושים דולר.

אך מכאן השמים הם הגבול וזו גם הסיבה שבפועל המחירים של רוב מופעי הזיקוקין שניתן לראות באירועים נעים בין 400 ל-1,200 דולר.



אחד האילוצים המרכזיים, שמשפיעים על בחירת הזיקוקין לאירוע, הוא מאפייני החלל בו עורכים את החגיגה. זיקוקין דינור נורים גבוה אל השמים ונפתחים לקוטר ענקי בצבעים מרהיבים, ובהם יש כאלה שיכולים לבעור עד דקה. אלה הם הזיקוקין שגורמים לצופים להשתאות גדולה, אך הם לא מתאימים לאירועים שנערכים בחצר האחורית ובסמוך לבתי השכנים.

במקרה של זיקוקין דינור יש פחות שליטה על המקום בו הם יכולים ליפול. לכן, גודל הזיקוקין משפיע על המרחק שיש לשמור מאנשים וממבנים. למרות שמדובר על אש קרה, גם כשבוחרים לשלב זיקוקין קטנים יותר יש לשמור על כללי הבטיחות.

חשוב לבדוק גם מה קובע החוק העירוני באשר להפעלת זיקוקין לפני שיורים אותם בפועל. ירי של זיקוקין עלול לגרום לשריפות לצד האפשרות של סיכון חיי אדם, ולא כדאי להיות אחראים למקרים כאלה. אחרי שכיסיתם את כל האפשרויות ובדקתם שאתם עומדים בכל כללי הבטיחות ודרישות החוק, אתם יכולים להמשיך לתכנן מתי תפתיעו את האורחים באירוע שלכם עם האטרקציה המהפנטת הזו.

  

YOU MIGHT ALSO LIKE