שלושת הגדולים: הטרנדים המנצחים בסצנת חליפות החתן לשנת 2019
חדל היסוסים. הטרנדים הבאים יסייעו לכל חתן לזכות במראה קלאסי אך מתוחכם שימשוך את תשומת הלב המבוקשת ואף יותר מכך

הסתיימו הימים בהם כל תשומת הלב ניתנה למראות החתונה שמציגות הכלה והשושבינות שלה בלבד. חתנים ושושבינים יכולים למשוך לא פחות תשומת לב תוך שהם נראים נפלא במיוחד ביום הגדול. עם זאת, יש כמה מגמות בסצנת חליפות החתן שיכולות להעניק לכם השראה על מנת שתמשכו אפילו יותר תשומת לב בשנה הקרובה.




הראשון מבין שלושת הטרנדים המובילים לשנת 2019 הוא טרנד החליפה הקלה. מדובר בז'קטים קלילים יותר בצבעים בהירים יותר, מוארים ומאירים. הם מעניקים את המגע המושלם למראה החתונה המבוקש, בעיקר אם מדובר בחתונה בעונת הקיץ. תבחרו בצבעים ניטרליים, רכים ועל גוונים של אפור בהיר.



הטרנד השני בסצנה הוא חליפות הטוויד בעלות שלושת החלקים. שום דבר לא יכול להשתוות לחליפה בת שלושה חלקים. אם מוסיפים בחליפה עם ניגוד של שני צבעים היא בטוח תשיג את המראה המתוחכם המשתלב באופן מושלם עם המראה הקלאסי.



הטרנד השלישי מבין שלושת הגדולים לשנת החתונות הקרובה הוא הדפסים. מדובר על הדפסים מודגשים, שמאפשרים לחתן להפגין את הצד הקליל והמשעשע יותר באישיות שלו. אם מוסיפים פריט עם הדפס פרחוני, כגון עניבה או מטפחת לכיס, לחליפה בצבע כחול נייבי או כחול בהיר יותר, אין ספק שתצרו מראה מסקרן שימשוך את תשומת הלב המבוקשת ויותר.
 

YOU MIGHT ALSO LIKE