מעצבים אירועים: כך תעניקו לאירוע שלכם מראה יוצא דופן שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר
במקום למחזר את עיצובי השולחנות בחרו עיצוב שונה לכל שולחן. כך תעוררו את יצר הסקרנות של האורחים, כשהם יבינו שהשולחנות האחרים נראים אחרת לחלוטין מזה לצדו הם ישובים

בכל אירוע תמצאו סידורי פרחים על השולחנות, בלונים בפינה ואם זו חתונה, אז עיצובים שונים סביב לחופה. אך על מנת להפוך את האירוע שלכם למיוחד ויוצא דופן, תוכלו לשלב כמה מרכיבים, שיעניקו לו מראה חד פעמי.

עיצוב שונה על כל שולחן יעורר עניין וסקרנות בקרב האורחים

הטרנדים בסצנת עיצוב האירועים מתעדכנים מדי שנה ומציגים מראות עדכניים וחדשים. לצדם מתגבשים רעיונות מקוריים של בעלי אירועים שמבקשים לנכס לעצמם מראה בלעדי שיאפיין את האירוע שלהם. כך, למשל, זוגות מתחתנים בוחרים לשלב מוטיבים שקשורים לאישיות שלהם. בהמשך לכך, הופך עיצוב האירוע לחוויה בפני עצמה, כשבני הזוג מזמינים חברים לעזור להם יצור איזה פסלונים מגבס, קולאז' ענקי או כל יצירה אחרת שתשלב באירוע ולא תוכלו למצוא בשום אירוע אחר.

יש לא מעט זוגות שמשלבים במתחם האירוע אלמנטים שונים שמעניקים לכל המתחם מראה של מקום אחר. זוג שנפגש בוונציה, יכול לשלב סירות עץ קטנות בכל מיני פינות של גן האירועים, מוסיקה איטלקית ברקע ופיצה עם תוספות מתוחכמות, כאחת ממנות הפתיחה.

רבים מבקשים לשלב בעיצוב מתחם האירועים שלל נרות במגוון צבעים, גדלים וצורות. מדובר במרכיב קלאסי ומבוקש בקרב מעצבי אירועים, כשלצדם משתלטים על המראות גם גופי תאורה שמשמשים מעין בסיס למראה הכללי.

הפכו את האווירה למיוחדת בדיוק כמוכם, עם רעיונות יוצאי דופן


התאורה יכולה להפוך למאפיין מרכזי באירוע, כשכבר שנים משחקים של אור משמשים אמצעי ליצירת אווירה כזו או אחרת, בהתאם לשלבים השונים של האירוע. כל גוף תאורה יספק אמירה למראה הכללי, כך מנורות לילה אלגנטיות או פנסים בצבעים שונים, יכולים להגביר את הפן הרומנטי; כדורי מראות מפיצי נקודות מנצנצות בשילוב פמוטי כסף יספקו מראה יוקרתי יותר. התאורה תשפיע על המראה הכללי של המתחם בו נערך האירוע, אך גם על כל הפרטים הקטנים, המונחים על השולחנות ואפילו על הנראות של האוכל.

למרות שרבים נוטים לבחור במראה אחיד לכל המתחם, יש מי שמבקשים בדיוק את ההפך: עיצוב אקלקטי, שמשלב יצירות מרכזיות שונות זו מזו על כל שולחן ושולחן. הבחירה הזו מותירה הרבה מקום לדמיון וליצירתיות ומאתגרת לא מעט ממעצבי האירועים. אחד היתרונות של הבחירה בעיצוב אקלקטי היא מוטיב ההפתעה. העיצובים השונים מעוררים את האורחים ואת יצר הסקרנות שלהם, כשהם מבינים שהשולחנות האחרים לא משחזרים את המראה של זה לצדו הם יושבים.

חשוב להזכיר שגם בחירה בעיצוב אקלקטי דורשת מעין חוט מקשר שיחבר בין העיצובים השונים ויקשור ביניהם. כך הם יהפכו לחלקים המרכיבים יצירה אחת גדולה. אפשר לעשות את זה על ידי הצמדות למגוון מסוים של טקסטורות, פריטים וצבעים.

YOU MIGHT ALSO LIKE