לסגור פינות: מה הכי חשוב לסגור לקראת החתונה?
הטבעת נשלפה, השאלה נשאלה, ואת ענית כן. כעת, זה הזמן להתחיל לארגן את האירוע המרגש והחשוב ביותר בחייך, מהפרטים הקטנים ביותר, לפרטים הגדולים. אז רגע לפני שאת נכנסת ללחץ, ריכזנו עבורך את כל הדברים הכי חשובים לסגור לקראת היום המרגש

אין ספק כי תכנון חתונה הינו תהליך מרגש, מיוחד, חד פעמי, אך גם מלחיץ במיוחד. הרבה פעמים אין לך מושג מאיפה להתחיל, וקשה לראות מה עומד מימין ומשמאל. במיוחד בגלל זה, חשוב לקחת אוויר, לנשום עמוק, ולהתחיל ברשימה מרוכזת ומסודרת. ריכזנו עבורך כמה צעדים חשובים, שאסור לפספס. 

1. שמלת כלה 

בחירה של שמלת כלה היא ללא ספק החלק המהנה והמרגש ביותר בתהליך של תכנון חתונה. התחילי בשיעורי בית, הגדירי מראש תקציב, סגנון, עיצוב וגזרה, כך תוכלי לחסוך זמן יקר, ולמקד את הבחירה שלך. בנוסף, העדיפי סטודיו אשר מתמחה בתחום, על מנת שתוכלי לקבל גם יחס אישי ומקצועי, וגם התאמה אישית לפי המידות שלך. 

2.חליפת חתן

אין ספק כי הרכבה של לוק החתן היא מהנה לא פחות מבחירת השמלה. לא פשוט לבחור בין עשרות סגנונות, חליפות, עניבות, ואביזרים, לכן ממש כמו בתהליך של בחירת השמלה, ערכו סקר שוק קצר, ותגדירו מראש מה ההעדפה שלכם. 

 

3. אולם או גן אירועים

לאחר שסגרתם תאריך, כעת חשוב כי תבחרו האם אתם מעדיפים גן אירועים או אולם. החלטות נוספות אודות האירוע שלכם יכולות בהחלט לעזור בבחירה. למשל, האם אתם מעוניינים בחתונה בערב, או דווקא בצהריים? בחוץ, תחת כיפת השמים? 

4. צוות צילום

בסופו של דבר, על המאמצים והתכנון יתנזקו אל ערב אחד, ערב החתונה שלכם. לכן, חשוב שלא תתפשרו על צוות הצילום, ובחרו אנשי מקצוע, בעלי ניסיון בתחום. וודאו כי תקבלו אלבום תמונות מושקע, סרטונים, וכל מה שיצליח להזכיר לכם את היום המרגש והשמח הזה. 

5. בר קוקטיילים 

אין חתונה שמחה באמת ללא אלכוהול, לכן, השקיעו בבר קוקטיילים איכותי ומגוון, כזה שיעניק לאורחים שלכם מגוון רחב של אפשרויות. החל מבירה, יין, וויסקי, ועד קוקטיילים מורכבים ומיוחדים. 

6. מלון לחזור אליו אחרי החתונה 

כידוע, יום החתונה הוא יום עמוס בהתרגשות, אדרנלין ושמחה. בדיוק בגלל זה, לאחר שהחתונה נגמרת, כל המתח יורד, ובעיקר מרגישים עייפים ומרוצים. בדיוק בגלל זה, אל תוותרו על מלון כייפי ומפנק לחזור אליו לאחר שהחתונה תסתיים. העדיפו מלון קרוב למקום האירוע, כך שלא תצטרכו לנסוע זמן ארוך. 

 

7. גלאם

לאחר שבחרת את שמלת הכלה שלך, זה הזמן להשקיע בגלאם, כלומר, בשיער, איפור, תכשיטים, סטיילינג. העדיפי סלון בוטיק, כזה שיוכל להעניק לך תחת קורת גג אחת את כל השירותים, כך שתחסכי זמן יקר וטרחה.

8. אטרקציות לאורחים

חשוב כי לא תשכחו את האורחים שלכם. חשבו על אטרקציה מגניבה וייחודית, כזו שתגרום לחברים ולמשפחה להתפעל ולהתרשם, ולצאת עם מזכרת מרגשת וחגיגית מהיום המאושר שלכם. למשל, תמונות מגנט, חולצות, ועוד. 



YOU MIGHT ALSO LIKE