אינטימית ומיוחדת: כך תהפכו חתונת רבת משתתפים לאישית
רבים חולמים על חתונה אינטימית, אך לא תמיד מדובר על משימה קלה לביצוע, במיוחד כאשר רשימת המוזמנים גדולה. אך באמצעות כמה טיפים פשוטים ליישום, תוכלו להפוך את החתונה הגדולה לאינטימית ומיוחדת במינה

אם אתם חולמים על חתונה אינטימית וקטנה, אך רשימת האורחים הולכת וגדלה, החדשות הטובות הן שאתם לגמרי יכולים להפוך אותה לאישית ומיוחדת, כנגד כל הסיכויים. באמצעות כמה טיפים פשוטים ונהדרים, תוכלו לבטא את עצמכם ולהבטיח חתונה עם אופי ואווירה ייחודית. 

1. תכניסו אלמנטים שמאפיינים אתכם 

אחד החוקים הראשונים והחשובים ביותר בחתונה אישית ובעלת אופי, הוא הכנסת אלמנטים שונים שיביאו לידי ביטוי את האופי שלכם. כיצד ניתן לעשות זאת? על ידי שילוב תמונות אישיות שלכם, הצבת חפצים ופרטי נוי המבטאים את תחומי העניין שלכם, כגון ספרים, כלי נגינה, או כל דבר אחר, ועוד. 

2. אל תוותרו על פינות ישיבה אינטימיות ונוחות 

מדובר על מוטיב חשוב במיוחד באירוע אישי ואינטימי, כזה שמוסיף אווירה וטאץ׳ אישי. גם אם החתונה שלכם גדולה ורבת מוזמנים, אל תוותרו על פינות ישיבה, כאלה שנחבאות מעט מההמון, כלומר רחוקות מהחופה או מהבופה. ניתן לשלב ספסלים, כורסאות, ספות, וכדומה, לצד שולחנות קטנים, עליהם חפצי נוי אשר מתכתבים עם העיצוב. 

3. תאורה

תאורה היא ללא ספק השחקן הראשי שמכתיב אווירה בכל אירוע. בהתאם לכך, אל תוותרו על תאורה בגוונים חמים, כזו שתשרה אווירה אינטימית, מזמינה ונעימה. גם נרות יכולים בהחלט לעזור במשימה, השתדלו לפזר אותם בכל רחבי המקום, על השולחנות, ובין החללים השונים, וניתן גם לתלות אותם. התוצאה? אווירה רומנטית, אישית, וחלומית. 

 

 



YOU MIGHT ALSO LIKE