המדריך המלא לחתונה ב״זום״: כל מה שצריך וכדאי לדעת על אירועים דיגיטליים
חתונות מהבית היו ללא ספק הפתרון המידי להמשך קיום שמחות בימי קורונה. לשמחתנו, גם הטכנולוגיה הדיגיטלית משתתפת בחגיגה ומאפשרת את מלוא הסיוע בקיום אירועים וחוויות רבות משתתפים ממש כמו באירוע מציאותי

ועידות וידאו כאלו ואחרות קיימים כבר שנים רבות. אולם מאז התפשטות המגפה העולמית וההגבלים על הטיסות אנו רואים עלייה משמעותית בשימוש בהן, הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי.

הטכנולוגיה בה משתמשים כיום מאפשרת קיום מפגשים באופן פשוט ונגיש. כבר לא צריך להתכונן חודשים מראש והפקות של אירועים וחתונות כיום ניתנים לביצוע במידיות גבוהה יחסית (אף לא מילה אחת על המעבר להתנהלות ירוקה ואקולוגית יותר).

וירוס הקורונה הביא איתו שינויים כמעט בכל היבטי החיים, המתסכל מבניהם הוא האיסור על קיום אירועים גדולים. אך גם בימים אלו , תחת הנחיות ברורות, זוגות עדיין בוחרים שלא להפסיק להעלות את ראש שמחתם ובוחרים להתחתן בדרכים יצירתיות לפי צו ליבם. 

 

אפשר להמשיך לחגוג, רק קצת אחרת 

 

קבלו את הטרנד החדש, לחתונה בזמן קורונה - או לפחות עד שיתירו לנו להתקהל שוב -  חגיגת אהבה אינטימית המשודרת ישירות בזום לכל מעגל החברים והמכרים הנמצאים רחוק.

היתרונות בבחירת הקונספט של חתונה קטנה ואינטימית הם רבים: עלות האירוע פחותה בהרבה ולא כרוכה בהוצאות מוכרות על אולם וקייטרינג השכרת ציוד וכדומה.

אתם מוקפים באנשים הכי קרובים לכם ולא נכנעים ללחצים של החמות לעתיד שמתעקשת להזמין את הבת דודה מאריזונה.

תוכלו לבחור מראש את כמות המשתתפים שתרצו להזמין לחתונה הוירטואלית ולשדרה בדרך מקצועית על מסך דרך אפליקציית זום. האורחים שלכם – בייחוד אלו המתגוררים בישראל- יוכלו למחות דמעה בדרך לחופה ולחוות אתכם את הרגעים החשובים, וכל זאת מבלי לצאת מהבית. 

והיה ואתם בוחרים שלא להעסיק את שירותיהם של ספקים מקצועיים בצעו את השלבים הבאים

פגישת זום

פתחו פגישת זום בתשלום במסלול הפשוט (15$ לחודש), רק כדי להתגבר על מגבלת 40 הדקות. למה דווקא זום? כי הוא הכי פשוט ונגיש למשתמשים מכל רמת מומחיות. מאידך הוא משדר באיכות גבוהה יחסית. הזום מאפשר כ 100 משתתפים. ניתן לתת את הלינק לזום ל100 האורחים שהכי קרובים לליבכם,.

במקביל פתחו קבוצת וואטס אפ ייעודית בה האורחים יוכלו לברך את הזוג ואף לציין אם ישנן תקלות במהלך השידור.

 

הדבר הבא כבר כאן - חתונות בזום

 

הזמנות

מסתמן שההזמנות המודפסות המפוארות והגרנדיוזיות אליהן הורגלנו בעבר אינן רלוונטיות כשמדובר באירועים וירטואליים. הגם שהקורונה באה, והורידה לכולנו את הרוח מהמפרשים....

שלחו הזמנה דיגיטלית באמצעות אימייל או באמצעות אתרי ההזמנות המקוונות ודאגו שהפרטים שציינתם בהם ברורים ומדויקים.

ציינו את התאריך ואת השעה המדויקת של האירוע. כתבו במקום בולט יחסית את כתובת הלינק למפגש הזום, בקשו אישור השתתפות והדגישו את קוד הלבוש. 

והיה ואתם מתכננים להשיק כוסות ״לחיים״ בסוף הטקס, בקשו מהאורחים שלכם להצטייד בכוסות יין או שמפניה מבעוד מועד. אם בא לכם להיות יצירתיים, תוכלו לשלוח אליהם בקבוק יין מתנה עם תאריך האירוע ושמותיכם מודפסים עליו.

רשימת אורחים מצומצמת

לא פשוט לקיים מפגשים וירטואליים עם קהל גדול. על מנת להימנע מפטפוטים מיותרים ורעשי רקע במהלך טקס החופה השתדלו לשמור על רשימת אורחים קטנה ומצומצמת. דאגו שכל האורחים המשתלבים בחתונה נמצאים במצב ״השתק״ כך שהיחידים שיוכלו לשוחח בקול ולהישמע בבירור הם הרב או בני המשפחה שנמצאים מתחת לחופה.

קוד לבוש

הדבר האחרון שתרצו לראות תוך כדי שאתם מחליפים נדרים זה את החברים הטובים שלכם מרותקים למסך בפיג'מה או במכנסים קצרים. בקשו מהאורחים שלכם להתלבש בהתאם. אפילו בצבע לבן אחיד .

 

תתרגלו להזמנות החדשות 

 

תפאורה

״היכן שפרחים פורחים צצות תקוות״. זכרו שפרחים וחופה יפה ומעוצבת יתרמו רבות לאווירה החגיגית, יוכלו להוות תפאורה נהדרת לרקע החתונה הוירטואלית . כעת, שאינכם צריכים להשקיע את רוב התקציב על עיצוב שולחנות האורחים והשכרת ציוד. שכרו את שירותיה של מעצבת פרחים לעיצוב חופה בולטת וייחודית. כך תתרמו גם את חלקכם להתרוממותם של העסקים הקטנים שנפגעו במגפה וגם תישאר לכם מזכרת מהודרת.

בדיקות טכנית

אל תתנו לשום תקלה טכנית לשבש לכם את הרגע המאושר בחייכם! בצעו בדיקה/חזרה טכנית של ציוד הוידאו והסאונד, והמסכים וודאו שהכל עובד כשורה. דאגו לנציג מבני המשפחה שיהיה ממונה על הלוגיסטיקה הדיגיטלית (לא החתן!) . במידה ואין לכם אחד כזה, תוכלו תמיד לרכוש את שירותיהם של חברות הוידאו המקצועיות הקיימות בשוק שמתמחות בקיום אירועים כאלו בדרך בטוחה ומדויקת.

ניהול זמנים נכון

והיה ותבחרו שלא להפקיד את ניהול האירוע בידיה של מפיקת חתונות, שתוכל לעשות אצלכם סדר בבלגן ולהוריד מכם את כל העול שכרוך בתכנון ובארגון האירוע, הקפידו לנהל לוח זמנים מדויק. בקשו מהרב שמשיא אתכם שלא להאריך את הטקס מעבר ל-30 דקות היות ורמת הקשב של המשתתפים במפגש הווירטואלי נמוכה יותר. תכננו מה היא התוכנית האומנותית לאחר תום הטקס, ריקוד של הזוג, נאומים או אולי סרטון וידאו קליל.  

 

לא צריך לוותר על הפרחים והתפאורה, להפך, עכשיו יש לכם יותר תקציב עבור זה

 

תיהנו!

עם קורונה ובלי זכרו את הסיבה שלשמה אתם מתכנסים! תחגגו ותהנו מכל רגע כי אחרי הכל זה באמת מה שחשוב.

 

 

טל אוריון היא מפיקה ומעצבת אירועים בעלת חברת ההפקות Tal Orion Conceptual Events

ליעוץ חינם ולכל שאלה התקשרו

818.448.6773

[email protected] 

www.talorion.com

 




YOU MIGHT ALSO LIKE