יש משהו שאתם חייבים: דבר אחד שכל חתן חייב לעשות בבוקר של יום החתונה שלו
לא משנה היכן אתם מתחתנים, יש משהו אחד שאתם חייבים לעצמכם בשעות הבוקר שלפני אירוע הגדול. מה? התשובה לשאלה הזו עשויה להפתיע אתכם

אם יש מילה אחת שמתארת בדיוק את כל מה שקורה סביב לחתנים ביום החתונה שלהם זו המילה, כאוס. יש לקבל החלטות של הרגע האחרון, להצטלם, איזה משהו שצריך לאסוף, לברר איפה השושבין ולמצוא אותו מריח מוויסקי בשעה 11 לפני הצהריים.

הליכה בבוקר שלפני החתונה תביס את כל הכאוס

יום החתונה הוא כמו סרט בכורה ענק והחתנים הם כוכבי המופע. אם מעוניינים לספק מופע מוצלח, צריך להישאר שפויים. על מנת להירגע, יש דבר אחד שכל חתן צריך לעשות. מדובר בפעולה קלה ופשוטה ממה שכל אחד יכול לצפות. מוכנים לזה?

צאו לטיול הליכה. זהו זה. זה הדבר היחיד שכל חתן חייב לעשות בבוקר יום החתונה. להתעורר ולצאת החוצה לטיול, לפני שהטירוף מתחיל. אין עיתוי מושלם יותר. רוב הכלות מתחילות את היום בשעה 8 בבוקר, עם המעצבים ואנשי המקצוע שמגיעים להכין אותה לקראת היום. אך לחתנים, אין מה לעשות לפחות עד השעה 11 בבוקר, אז הם יכולים לצאת לטיול. זה אחד הדברים הטובים ביותר שתוכלו לעשות למען עצמכם ביום הזה.

שחקנים רבים מספרים, שהם יכולים להגיע לביצועים הטובים ביותר שלהם כשהם נמצאים במצב הרגוע ביותר שלכם, בלי שהם חושבים על מה שקרה או על מה שעומד לקרות. אותה עצה חלה גם על חתנים. אין תועלת בדאגה למה שיקרה או לא יקרה. בסופו של דבר הכל יתנהל לפי התוכניות. לכן לצאת לטיול הליכה היא פעולה שתאפשר לנקות את הראש, לחיות את הרגע וליהנות ממנו.

קח מעט זמן לעצמך, אך לא יותר מדי על מנת שלא תעורר דאגה


מסלול הטיול לא משנה. כדאי למצוא מקום שקט ושלו, אם אפשר, כמו פארק מקומי, חורשה צדדית או אפילו חוף הים. אפשר להוסיף עצירות מיוחדות לאורך הדרך, כמו לבקר אצל אחד החברים שגרים בקרבת מקום, סתם כדי להתעדכן ולהתלוצץ; אפשר לעבור אצל בעלי המעדנייה המקומית שאתם מכירים כבר שנים, על מנת לקנות כמה מצרכים משובחים למקרר. הוא בטח ישמח לברך אתכם ואתם תשמחו כשתחזרו הביתה ויהיה לכם משהו טעים לכרסם.

למרות שטיול כזה יכול להיות נפלא, מומלץ שלא יהיה ממושך מדי, על מנת לא להדאיג אנשים שעשויים לחשוב שנעלמתם. בכל מקרה, הליכה כזו היא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הכאוס של היום בו ההליכה החשובה באמת היא זו שתעשו אל החופה. בהצלחה.

YOU MIGHT ALSO LIKE