בת מצווש: כך תעשי את הבחירה הטובה ביותר של הבגדים לחגיגה
כיסים גדולים, תחרה, חרוזים, שמלות סטרפלס, חצאיות קצרות ונפוחות משכבות של טול וצבעים מתכתיים בשילוב צבעים חמים, כגון זהב עם ספיר. קבלי את כל הטרנדים הלוהטים בסצנת בגדי בת המצווה

הטרנדים מובילים בסצנת אופנת בת המצווה מציגים חצאיות גדולות יותר עם כיסים ענקיים, בדים מנצנצים, צבעים מתכתיים ושילוב של תכשיטים. המראות לשנת 2019 בסצנת מסיבות הבת מצווש יכללו חצאיות קצרות ונפוחות יותר, עם מראה מלא, שכבות בד רבות. בתחום החומרים אפשר למצוא טול, חרוזים ותחרה במידות שונות של עדינות.



עיצובים של שמלות ארוכות יותר משמשים את הנערות שמעוניינות לשלב מחוך או מפתח צוואר רחב יותר. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהחצאית, ארוכה ככל שתהיה, צריכה להיות נוחה מספיק על מנת לאפשר לנערה לפזז על רחבת הריקודים, במסיבה.

עבור נערות שמעוניינות לשלב חלק עליון נטול כתפיות על מנת להרגיש חופשיות יותר על הרחבה, כדאי להשתמש בדבק גוף, שמחזיק חלקים מהשמלה או מהחלק העליון שלה דבוקים לעור. זה יכול למנוע תקלות לבוש מביכות.   

שני סגנונות של שמלות צפויים להיות פופולריים במיוחד השנה: שמלות עם מוטיבים פרחוניים ושמלות שמשלבות אפליקציות מנצנצות. ככל שמזג האוויר הולך ומתחמם, נוכל לראות שמלות במראה קליל יותר עם שילוב של תכשיטים מתאימים. המראה הפרחוני יכבוש את מסיבות הבת מצווש שיתקיימו באביב ובקיץ.



בין אם בוחרים בשמלה או בחצאית, אחד הטרנדים הלוהטים שממשיכים לככב השנה הוא כיסים. הטרנד רחב ומגוון, כך שאפשר לראות כיצד בנות משלבות אותו בכל הסגנונות. הכיסים מאפשרים להן לשמור במקום נוח את הפריטים האישיים, כגון את הסמארטפון, הליפגלוס וכולי.

הצבע הפופולרי ביותר שנראה השנה הוא ללא ספק, זהב. לצדו יככבו צבעים שמזכירים אבני חן בגוונים חמים, כגון ספיר, אמרלד ואבן אודם. את פלטת הצבעים הזו קל לשלב בתכשיטים מתאימים, בין אם מדובר בעגילים, צמידים, שרשרת טרנדית או טבעת.

YOU MIGHT ALSO LIKE