אם כבר אז כבר: הנושא שיכול להפוך את חגיגת בר או בת המצווה שלכם לבלתי נשכחת
באווירת גן עדן של אי קאריבי, בסגנון אורבני עם הופעה של ראפר אהוב או במתחם שאפשר לכסות ביצירות גרפיטי; הרעיונות הבאים יספקו לכם מושג על האפשרויות היצירתיות לנושאי החגיגה

תכנון בר או בת מצווה יכול להיות תהליך מפתיע ומאתגר במיוחד. אם אתם נמנים על ההורים שלא יודעים איך להתחיל לתכנן את האירוע, הרעיונות הבאים יספקו לכם השראה ויסייעו להפוך את החגיגה לבלתי נשכחת.

באווירה קאריבית או לצלילי מוסיקה בסגנונות משתנים; הנושא שתבחרו לחגיגה ישפיע על מידת הצלחתה

פאנק-רוק
ברוב המקרים, חגיגת בר או בת מצווה בנושא פאנק-רוק תכלול גם הופעה של ראפר אהוב, אורות צבעוניים וחדר שעוצב כמו וידאו קליפ ביוטיוב. אין ספק שהאורחים לא ישבו לרגע וכולם יבלו בהנאה על הרחבה עם המוסיקה הנפלאה ואתם תרשמו לזכותם אירוע תוסס ומקפיץ במיוחד.

גרפיטי
אפשר לכבד אתכם בספריי צבע? זה יהיה אחד המרכיבים המרכזיים בחגיגת בר או בת מצווה בנושא גרפיטי. האירוע יכול להתחיל כשהקירות במתחם האירועים הנבחר (שכוסו מראש בפלקטים שניתן להסיר) כבר מקושטים בכמה יצירות גרפיטי מעניינות. הקירות האלה צפויים להשתנות במהלך הערב, כשכל אחד מהאורחים במסיבה יכול ליצור עליהם כל מה שרק בא לו. יש מי שלא יסתפקו בקירות ויהפכו את הרהיטים לאובייקטים עליהם יוכלו האורחים לבטא יצירתיות. בסופו של דבר מדובר במראה אורבני ויוצא דופן, שיספק לכם רקע לצילומים בלעדיים.

שלבו באירוע מוטיבים שקשורים בנושא הנבחר ותעלו את מפלס ההנאה


הסימפונית החגיגית
חגיגת בר או בת מצווה סימפונית יכולה לשלב מספר סגנונות מוסיקליים, אך היא כוללת גם מוטיבים מעולם המוסיקה. תוכלו לשלב צלחות שעוצבו מתקליטי ויניל ואת העטיפות להציג בכל מקום כחלק מעיצוב המתחם. אפשר להגיש סוכריות קלסיות על מקל ולקשט את השולחנות בפופקורן. אין ספק שכולם ייהנו מהחגיגה.

על אי לא בודד בכלל

אם תבחרו להעניק לחגיגת בר או בת המצווה אווירה של אי קאריבי קסום, כדאי לשלב בתפאורה כמה עצי דקל, מגרש כדורעף, משאיות מזון שיספקו את האוכל ואפילו מפל מים מרשים שיגרום לאורחים להרגיש שהם בגן עדן.

YOU MIGHT ALSO LIKE