מתכננים את חתונת החורף שלכם? כך תעשו את זה נכון
חתונת חורף דורשת תכנון ייחודי, מחשבה על הפרטים הקטנים ביותר, והרבה מאוד יצירתיות. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם כמה טיפים מעולים שיהפכו את החתונה החורפית שלכם לחלומית ובלתי נשכחת, כזו שהאורחים לא יפסיקו לדבר עליה

חתונת חורף שונה בתכלית מחתונת קיץ, ובהתאם לכך, היא דורשת תכנון מסוג אחר. החדשות הטובות הן שניתן להתפרע ולהיות יצירתיים במיוחד כשזה מגיע לחתונה חורפית, כאשר העיצובים, הרעיונות והאפשרויות הם אינסופיים. הכנו רשימה של טיפים שיגרמו לאורחים שלכם לשנות את כל מה שאי פעם חשבו על חתונה בחורף.

פינות ישיבה חורפיות

גם כשמדברים על חתונה, אין כמו להתכרבל על ספה נוחה, עמוסה כריות, במקום חמים ונעים. לכן, חשוב כי תדאגו מראש לכמה פינות ישיבה מזמינות, נעימות וחורפיות, כאלה שיאפשרו לאורחים שלכם לשבת בנוח ולהרגיש בבית, ובעיקר, להנות מהאווירה החורפית המיוחדת. 

תאורה קסומה וחמימה

אין חתונת חורף מושלמת בלי תאורה חורפית וקסומה. זה הזמן להתפרע ולהיות יצירתי, הציבו נרות בכל מקום, על השולחנות, ומסביב, העדיפו אור צהוב חמים מאשר אור לבן, ועוד. כך תבטיחו שהאורחים שלכם ירגישו חמים ונעים, ויהיה להם נעים גם בלב וגם בעיניים.

משקאות חורפיים

בקבלת הפנים, אל תוותרו על משקאות כיפים וחורפיים. כמובן ששוקו חם תמיד עובד, אבל תמיד תוכלו להתפרע עם משקאות קצת יותר מקוריים כמו סיידר תפוחים חם, עם או בלי יין, משקה פאמפקין עם קינמון, ועוד. 

תנורי חימום

אם חלק מהחתונה שלכם הולכת להתקיים בחוץ, אל תשכחו לפזר כמה תנורי חימום במקומות אסטרטגיים. ניתן לשכור כאלה די בקלות, במידה והאולם אינו מציע שירות דומה. אל תוותרו על הפריט הקטן הזה, אתם לא רוצים שהאורחים שלכם יעמדו ויקפאו מקור בזמן שאתם תעמדו מתחת לחופה. 

מתנה קטנה וחורפית לסוף

אחרי שעשיתם את הכל נכון, הגיע הזמן לשלוח את האורחים שלכם בחזרה הביתה עם מתנה קטנה שתשאיר להם זיכרון טוב, ואין כמו חליטת תה טבעית וייחודית. תוכלו לרכוש מראש צנצנות זכוכית קטנות, בתוכן תשימו חליטות טבעיות, כך שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות מכוס תה חם כשהם יחזרו הביתה, או בכל זמן אחר. מדובר על מתנה מיוחדת, אקולוגית, וחורפית. 

 

YOU MIGHT ALSO LIKE