איך תצילי את האיפור שלך ממסכת הפנים?
מסכת הפנים בהחלט שומרת עלינו בימי הקורונה המאתגרים, אך היא גם מביאה איתה לא מעט קשיים חדשים שלא חווינו בעבר. אחד מהם, הוא הפיכת האיפור להרבה פחות עמיד ובזמן אירוע זה עלול להיות די מתסכל

 

"הנורמלי החדש" הוא החיים עם מסכות פנים. זה מה שנדרש מאיתנו כדי לשמור אחד על השני בזמן שמגפת הקורונה עדיין איתנו. הבעיה היא שהמסכה לא ממש מסתדרת עם איפור שנוטה להימרח מתחתיה ולהיהרס. במיוחד כשיש לך אירוע וכנראה שהשקעת לא מעט זמן בהתארגנות, כדאי להתאים את האיפור למסכה כדי שהאירוע יעבור בשלום. כך תעשי זאת:

השלב הראשון והחשוב מכולם הוא הפריימר- שכבת הכנה לאיפור אותה מורחים על העור שגם מסייעת להחליק קמטוטים וצלקות. העדיפי להשתמש בפריימר שאין בו שמן, שכן מדובר בחומר שאינו מסייע בעמידות האיפור. הפריימר גם עוזר למייקאפ לשבת טוב יותר ולהיות עמיד יותר לאורך זמן, וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים.

השלב השני הוא בחירת מייקאפ מתאים. מאחר ומתחת למסכה נוטה להצטבר זיעה שגורמת בסופו של דבר להימרחות האיפור, כדאי להשתמש במייקאפ עמיד למים. מומלץ שלא לשים שכבה עבה מדי של חומר שתסיים בחלק הפנימי של המסכה.

 

 

השלב השלישי הוא לקבע את כל העסק עם פודרה. הפודרה סופגת את הלחות והשומנים שעשויים להצטבר מתחת למסכה וכך לשמר את עמידות האיפור והמראה. היזהרו שלא להעמיס יותר מדי אבקה כדי להימנע ממראה מפודר מדי.

בסיום האיפור, לאחר שסיימת את כל השלבים הנוספים, כמו הצללות, סומק וצלליות, כדאי להשתמש בספריי מקבע שכשמו כן הוא- ספריי שנועד לקבע את האיפור. באופן כללי מומלץ שלא להשתמש במוצרי ג'ל או מוצרים מהמראה הרטוב מבלי לקבע אותם עם אבקה כלשהי. כמובן שבחלק שבו המסכה לא יושבת, כמו העיניים למשל, אפשר בהחלט ללכת על מוצרי איפור שאינם על בסיס מים בלבד.

YOU MIGHT ALSO LIKE