המדריך המלא לאירוע טבעוני: כך תחגגו אירוע מושלם על טהרת הצומח
יותר ויותר אירועים בשנים האחרונות מתאפיינים בקייטרינג טבעוני, אך מדובר על בחירה אמיצה ונועזת שדורשת לא מעט הכנה וידע. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם את כל ההמלצות והמידע שחשוב לדעת רגע לפני שאתם סוגרים את כל הפרטים

הטבעונות ללא ספק הולכת וצוברת תאוצה, וכתוצאה מכך בעלי שמחות רבים המבקשים לקיים אירוע בוחרים אירוע טבעוני. מדובר על קונספט חגיגי וצבעוני במיוחד שכדאי לדעת איך עושים אותו נכון. אם האירוע שלכם מתקרב בצעדי ענק, ואתם רוצים אותו טבעוני, הנה כל מה שכדאי לדעת. 

ראשית, מה ההבדל בין תפריט צמחוני לטבעוני?

בעוד שאדם צמחוני יימנע ממאכלים כמו בשר, עוף ודגים, הוא כן יאכל מאכלים שהתוצרת שלהם מגיעה מהחי, כמו גבינה וביצים. לעומתו, אדם טבעוני יאכל אך ורק מוצרים שמקורם אינו מהחי, כולל מוצרי חלב, ביצים ודבש. חשוב להבין שמטעמי כשרות, הבחירה במטבח טבעוני יכולה להיות הרבה יותר פשוטה מאשר בחירה במטבח צמחוני. במקרים של קייטרינג חיצוני או באירוע שטח – השמיים הם הגבול.

איפה מומלץ לקיים אירוע טבעוני?

בעולם האירועים כיום אפשר למצוא מקומות רבים שיכינו לכם תפריט טבעוני. עם זאת, כדאי לבחור במקומות שכבר אירחו אירוע טבעוני אחד או שניים, ושיודעים במה מדובר. כך תוכלו להבטיח כי תקבלו תפריט טבעוני עשיר, צבעוני ומזמין. כך או אחרת, לפני שסוגרים חתונה טבעונית חשוב לתאם ציפיות עם מתחם האירועים, ליידע את המקום על הדגשים שחשובים לכם ולבחור ביחד את המנות המנצחות.

אז מה בתפריט?

אחד הדברים הכי כיפיים באירוע טבעוני הוא לראות את ההפתעה על פני האורחים שלכם כשהם רואים את כל המנות הצבעוניות והיפות, וכמובן השפע הבלתי נגמר. אם אתם טבעונים אתם כבר בטח יודעים שבניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, טבעונים לא אוכלים רק חסה. התפריט הטבעוני הוא עשיר, מגוון, ומחייב יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה. היום יש אלטרנטיבות רבות וטעימות כמו גבינות בוטיק על בסיס שקדים וקשיו, בשרים איכותיים מהצומח ועוד.

מה יגידו האורחים? 

כל זוג שמחליט לערוך אירוע טבעוני מתלבט בשאלה איך יגיבו האורחים ואם כדאי ליידע אותם מראש על התפריט הטבעוני. אם תיידעו את האורחים מראש, תלהיבו אותם בהזמנה או בדרך אחרת על הארוחה הלא שגרתית שמחכה להם – הם לא יופתעו ואפילו יגיעו מסוקרנים כדי לגלות מה מגישים בסעודה טבעונית. כמו כן, היו סבלניים עם האורחים וענו על כל מה שיידרש. אירוע טבעוני הוא חגיגה של יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה ושפע של טעמים, ריחות וצבעים.

YOU MIGHT ALSO LIKE