הם מתכתבים עם כל סגנון שמלה, משתלבים באלגנטיות, ומשדרגים את ההופעה: אביזרי השיער שכדאי שתכירי
בשנים האחרונות, יותר ויותר כלות לא מוותרות על אביזרי שיער שונים, ובצדק, הם מצליחים לשדרג את הלוק בקלות ולהפוך כל כלה לייחודית וחגיגית יותר. אם מייגן מרקל עשתה את זה, את לגמרי יכולה גם. הנה כמה אביזרים מיוחדים שכדאי שתכירי

מצאת את השמלה המושלמת? סגרת אולם, איפור, שיער? הכל מוכן? עכשיו הגיע הזמן שתכירי קטגורייה שלמה שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות: אביזרי שיער לכלות. ההיצע הוא אין סופי, החל מסיכות נוצצות וייחודיות, זרי פרחים אמיתיים, וסרטים מבדים שונים, כולם יכולים להשתלב באופן מושלם עם הלוק שלך, ואפילו לשדרג אותו. 

אביזרי שיער משתלבים נהדר ואף מעניקים תוספת ״תיבול״ מרעננת ומיוחדת למראה. יום החתונה הוא בהחלט הזדמנות לצאת מאיזור הנוחות, מהסגנון הקבוע, ולבחור במראה ייחודי, חד פעמי וחגיגי. 

הנה רשימה של אביזרי שיער שאספנו עבורך, כך שתוכלי לבחור את האביזר המתאים ביותר:

קישוטים וסרטים מבד

לאחרונה, ניתן לראות סרטים לשיער בכל מקום, החל מהרשת החברתית, ועד אצל מעצבי השיער המבוקשים ביותר. סרט בד דקיק, או פפיון אלגנטי יצלחו לשדרג את תסרוקת שתבחרי, ואף את הלוק כולנו, ולהעניק למראה שיק אירופאי ומיוחד. ניתן לראות כי אחת המגמות המבוקשות ביותר כיום היא מטפחת השיער, אשר יכולה להשתלב בתסרוקת. כך או אחרת, חשוב לשתף את מעצב השיער בבחירה, כך שהוא יוכל להתאים ולשלב את הפריט שתבחרי באופן הטוב ביותר. 

נצנצים 

אין ספק כי מדובר על הקטגורייה העשירה והמגוונת ביותר בתחום אביזרי השיער, תוכלי למצוא סיכות שיער, שרשראות לשיער, מסרקיות, כתרים, ונזרים. כמובן כי ניתן ללכת על אביזר דומיננטי בעל מראה דרמטי, ועל אביזר עדין וצנוע יותר. כך או אחרת, חשוב להתאים את האביזר אשר תבחרי לסגנון השיער, השמלה, והלוק כולו, על מנת לשמור על מראה הרמוני ואחיד. תכשיט מסוג כתר או נזר, יכול להתאים במיוחד אם את שואפת להשיג מראה ייחודי וחגיגי, בעל אמירה. 

כמו כן, במידה ובחרת תכשיט דומיננטי, חשוב כי תבדקי שהוא יושב בצורה טובה ולא גורם לאי נוחות. לכן, מומלץ למדוד לפני הרכישה, ואף להשאיר את האביזר על הראש במשך כמה דקות, על מנת להבטיח כי הוא לא לוחץ וגורם לכאב ראש. 

אביזרים פרחוניים

מדובר בפייבוריט של כלות רבים מסביב לעולם. הפרחים הם ללא ספק תוספת רלוונטית תמיד, והם יכולים להשתלב בתסרוקות שונות בדרכים מגוונות. אם החלטת ללכת על אביזר שיער זה, חשוב כי תקחי בחשבון פרחים איכותיים, כאלה שיחזירו שעות ארוכות ללא מים. בנוסף, מומלץ לחפש את הפרחים המתאימים כמה ימים לפני החתונה, כך שתוכלי לבחור את הטוב ביותר, ללא לחץ.  

כמו כן, העונה היא אלמנט חשוב בפני עצמו, כאשר קיימים פרחים שונים בכל עונה, והבחירה צריכה להיות לפי נתון זה. כמובן שניתן לבחור גם פרחים מבד או פלסטיק, כאשר היתרון המרכזי בבחירה זו הוא מראה טבעי וחגיגי, ללא חשש שהפרחים יהרסו במהלך האירוע. כך או אחרת, חשוב כי תתייעצי עם מעצב השיער שלך, על מנת להבין אילו פרחים יתאימו לתסרוקת אשר בחרת. 

אביזרים עם אמירה

אם את בעניין של מראה מלא נוכחות, יש כמה אביזרים בעלי מראה עוצמתי, כאלה שדורשים להתאים את התסרוקת אליהם, ולא ההפך. הדבר הכי חשוב באביזרים מסוג זה הוא כי תרגישי בנוח עם הבחירה, וכמובן כי אותו אביזר יחמיא וישדרג את הלוק שלך, ולא יגנוב את ההצגה. 



YOU MIGHT ALSO LIKE