הזמנות או לא להיות: כל החידושים שאתם חייבים להכיר בתחום ההזמנות לאירועים
תחום המיתוג וההזמנות הוא אינסופי, מתפתח ומתקדם כל הזמן. ריכזנו עבורכם את הטרנדים הלוהטים ביותר בעולם האירועים, אשר יעזרו לכם להפוך את ההזמנה הבאה שלכם מושלמת, טרנדית, ומתאימה לאופי ולטעם האישי שלכם

בתקופה בה אנו חיים יציאה מחוץ לקופסא היא ממש בגדר הכרח, בעיקר כאשר מדובר על עולם המיתוג והאירועים. עבור יותר ויותר אנשים, הזמנה לאירוע האישי שלה, הפכה להיות מהותית וחשובה, ונועדה לשקף את האופי, האישיות, והטעם האישי שלהם, ולגמרי בצדק. הנה רשימה של כמה טרנדים שהצליחו לכבוש את עולם המיתוג.

 

גרפיקה איכותית ומושקעת

השימוש בעיצוב גרפי קונספטואלי מתחיל עוד הרבה לפני האירוע עצמו. יותר ויותר אנשים בוחרים להעניק תזכורות למוזמנים ולשלוח את ההזמנה בדיגיטל. כמו כן, חשוב לזכור כי העיצוב הגרפי ביום החתונה עצמו הוא עולם ומלואו. זוגות מתחילים להפנים את החשיבות במיתוג האירוע ומבינים כי מדובר בהשלמה מדהימה לכלל העיצוב. כיום, העיצוב הגרפי עובר ממוצרי הנייר ומתבטא בראנר עם גרפיקה שמונח על שולחנות האורחים ועוד ועוד. גרפיקה נועדה לגעת בכל חלקי האירוע, ובהחלט ניתן לראות כי כך קורה ביותר ויותר אירועים. 

אומנותי ותלת מימדי

2022 מאופיינת בסגנון רגוע ואומנותי עם צבעי מים עדינים, כתמי דיו מופשטים ודגש על פונטים מרשימים וקליגרפיה מדויקת.מבחינת טוויסטים חדשניים השנה נראה כי עולה הביקוש להזמנות "פופ-אפ" אשר הופכות לתלת ממדיות כאשר פותחים אותן ומעניקות אשליית עומק.

וואטסאפ 

רבים לא יודעים זאת, אך המודפס והדיגיטל הם שני עולמות שלגמרי יכולים להשתלב, כך שאם אתם מעוניינים בהזמנות ממוחשבות בנוסף למודפסות, אפשר לנצל את העניין מבחינה קריאטיבית וליצור הזמנות אינטראקטיביות כמו גיפים, תוצר שהוא גם יצירתי וגם תופס את העין.

לסיכום: איך יודעים איזה סגנון לבחור? 

לכל מותג עיצוב יש את האלמנט שמייחד אותו מהשאר. כך למשל תוכלו לבחור בין עיצוב נקי ואלגנטי, עיצוב השואב השראה מעולם האופנה, עיצוב קייצי ואקזוטי, עיצוב מודרני, צבעוני ומלא תעוזה, ועוד ועוד. מה שחשוב הוא לבחור בעיצוב שיספר את הסיפור שלכם.  



YOU MIGHT ALSO LIKE