תסרוקות כלה: הכירי את הטרנדים הצפויים של שנת 2021
בין אם כבר סגרתם הכל וכעת נשאר להחליט רק על הסטיילינג, ובין אם כבר התבלבלת מרוב אפשרויות וסגנונות- ריכזנו במיוחד עבורך את כל תסרוקות הכלה היפות ביותר שיכבשו את שנת 2021

אין ספק כי אחת ההחלטות החשובות והמהותיות ביותר שאת צריכה לקחת לקראת היום הגדול והמרגש בחייך היא התסרוקת איתה תופיעי במהלך האירוע. התסרוקת צריכה להשתלב באופן הרמוני עם סגנון השמלה, הסטיילינג, וכמובן האופי והטעם האישי שלך. עם זאת, פעמים רבות הבחירה הינה מאתגרת. בדיוק בגלל זה ריכזנו את הטרנדים החמים ביותר של השנה. 

 

הפשוט והמלכותי

מדובר בתסרוקת מהודקת, אך לא מדי, כזו ששומרת מצד אחד על מראה חגיגי ואלגנטי, ומצד שני על פשטות. התסרוקת מהודקת בעיקר בחלק הקדמי, ומלאה בכרבולות ושזירות בצד האחורי. במילים אחרות, מדובר על סידור מוקפד, אשר יוצר מראה טבעי ואצילי. מתאים במיוחד לכל מי שרוצה להיראות טבעית, אך לא לוותר על לוק מושלם. 

חצי חצי: למי שאוהבת לרקוד

מדובר בתסרוקת בה שני חצאי השיער אינם שווים בגודלם, מה שיוצר מראה מיוחד במינו. משיכת השיער יוצרת נפח, ומראה קלאסי ומרשים. בתסרוקת ייחודית זו חשוב להקפיד על הפרטים הקטנים ביותר, כך שלא תתפרק בקלות. מומלץ להדגיש את השביל, כדי ליצור מראה שיקי ומרשים. 

צמת זנב דג

התוצאה של תסרוקת זו היא מרהיבה וחגיגית במיוחד. בשונה מהצמה המסורתית אשר כוללת שלושה קלעים, הצמה בתסרוקת זו בעלת שני קלעים בלבד, אשר כוללות את כל השיער. המראה? אופנתי ומרשים יותר. בתסרוקת זו את יכולה לשחק עם הנפח, ולהפוך אותה לנשית וחגיגית במיוחד. 

קוקו נמוך

אין ספק כי מדובר על אחד הטרנדים המפתיעים והמיוחדים של השנה. אך התסרוקת הזו עובדת על על כלה ועל כל סטייל. לא מדובר בזנב סוס שגרתי, אלא על שילוב של מראה קז'ואל מצד אחד, ומצד שני קלאסי ומודרני. מדובר על פתרון מושלם עבור מי שרוצה לשמור על מאה אחוז שדה ראייה, ובעיקר לא לדאוג לתסרוקת גם לאחר ריקודים רבים, נשיקות וחיבוקים. בתסרוקת זו מומלץ לשזור את הקוקו בלולאה מהשיער הטבעי שלך, כך שהיא תיראה אלגנטית ומרשימה. 

טיארה: להפוך לנסיכה

הטרנד הזה אהוב במיוחד בשנים האחרונות, והוא מלווה אותנו גם במהלך שנת 2021. אם בחרתן טיארה, חשוב להקדיש לה את כל תשומת הלב, ולא להכביד עם תסרוקת בולטת או דרמטית מדי. כמובן כי חשוב לבחור צבעים אשר ישתלבו עם השמלה והסטייל שלך, כך שהטיארה לא תיצור מראה מוגזם או לא הרמוני. 

לסיכום: כך תבחרי נכון

לא משנה איזו תסרוקת תבחרי בסופו של דבר, חשוב כי תקחי בחשבון אלמנטים מהותיים וחשובים כמו מבנה הראש וצורת העורף שלך, סגנון השמלה, וכמובן טעמך האישי. התייעצי עם מעצב השיער ותחליטו ביחד על התסרוקת המתאימה ביותר, כזו שתשתלב באופן מושלם עם הלוק שלך. כך תבטיחי מראה נוצץ, חגיגי, ובלתי נשכח. 



YOU MIGHT ALSO LIKE