אתם לא רוצים לפספס את סיעור המוחות הזה: הוא ישפיע על הצלחת האירוע העסקי שלכם
ברשימה הבאה תמצאו כמה רעיונות שיעוררו השראה בדרך לתכנון אירוע עסקי מוצלח, שיספק למשתתפים חוויה מעניינת ומרעננת

אתם בדיוק נאבקים באיתור רעיונות חדשים לאירוע עסקי; רעיונות שיספקו למשתתפים חוויה משובחת ומרעננת? אתם לא לבד. כיום ישנם לא מעט מארגני אירועים עסקיים שמתחבטים באותן שאלות. בו זמנית יש יותר אפשרויות לערוך אירוע עסקי מוצלח. הרשימה הבאה מציגה כמה מהן, על מנת לספק לכם השראה.

מכירה פומבית או טקס הענקת פרסים; נסו להעניק לאירוע פורמט מעורר עניין


מכירה פומבית
פריטים או שירותים שנמכרים מול קהל, לאדם שמוכן לשלם עבורם את הסכום הגבוה ביותר. החברים בקהל מציעים מחיר עבור כל פריט, כאשר האירוע כולו מנוהל על ידי כרוז מקצועי. ההצעות מוגשות בערך הולך ועולה, עד שכל אחד מהמשתתפים במכירה הציע את הסכום המקסימלי אותו הוא מוכן לשלם עבור הפריט או השירות הנמכר. בנקודה שמגיעים למחיר הגבוה ביותר, המציע זוכה לבצע את הרכישה. אירוע כזה יכול להיות מוצלח במיוחד עבור תרומות וללא מטרות רווח.

טקס פרסים
תחשבו על טקס פרסי האוסקר, האמי או הגראמי וכולי ונסו להעניק לאירוע שלכם מאפיינים דומים. עם זאת, אין חובה מסוימת להפוך כל טקס פרסים לזוהר ומנצנץ. אפשר לערוך טקס בהתאם לתקציב נתון והוא עדיין יהיה דרך נהדרת לעורר עניין בקרב המשתתפים ולתגמל על עבודה קשה של צוותים או של יחידים.

חופשיים על הבר
לא כדאי להתבלבל עם סדרת הטלוויזיה, למרות שהאווירה המשוחררת יכולה לעבוד מצוין. נסו לקיים אירוע בבר ששכרתם מראש. מדובר בדרך נהדרת ליצירת קשרים עסקיים, לעודד שיתופי פעולה ולהציג בין הצוותים השונים של החברה.

תדרוך ארוחת בוקר
אירוע בפורמט ארוחת בוקר משמש לעתים קרובות כשמדובר בהודעה חשובה או בהשקה של מוצר או מהלך חשוב. אירוע עסקי מסוג זה יכולה לסייע לפנות לקהלי מטרה עסקיים מסוימים, שעשויים להיות עסוקים מדי בהמשך היום או אחרי שעות העבודה.

גם אירוע עסקי באווירה רשמית פחות יכול להיות מוצלח במיוחד


בואו לקברט
קברט הוא מופע בימתי שנערך, בדרך כלל, במסעדות, ברים ומועדוני לילה. המופע משלב מוסיקה, שירה, ריקוד ודרמה המגוללת סיפור מלא. ברוב המקרים המופע מתאים למבוגרים.

מכירות יד שניה
האשפה של אחד היא האוצר של אחר. כל מה שאתם צריכים היא משאית גדולה או חצר רחבה על מנת שתוכלו להציג שם את כל הפריטים שהעובדים שלכם הביאו. המשתתפים משלמים אגרה זעומה על מנת להשתתף באירוע עם משאית משלהם או שולחן שהם הביאו אל חצר בה מתקיימת המכירה.

כנס או ועידה
הכנס מורכב ממספר מפגשים, כשלעתים קרובות הפורמט של כל פגישה משתנה. ברוב המקרים אירועים עסקיים מסוג זה יכללו מפגשים במהלכם מועברות הרצאות קצרות, מצגות ודיוני שולחן עגול. ניתן לשלב גם למידה משותפת באינטרנט.
 

YOU MIGHT ALSO LIKE