אל תתנו למוזמנים לחייך עם חתיכת תרד בין השיניים: בחרו את המזון הנכון לאירוע עסקי
מהו הגודל המנות הנכון? כמה זמן ימשך האירוע ובאיזו תדירות חברת ההסעדה תרענן את המזון המוגש לאורחים? הנקודות שכדאי לקחת בחשבון

רוב המוזמנים מגיעים לאירועים עסקיים כשהם רעבים. כשסוף יום העבודה מגיע ובמקום לחטוף משהו, בוחרים להמתין לאירוע, שם יגישו אוכל. בהמשך לכך, הדבר הראשון שעושים רוב האורחים באירוע עסקי, מיד לאחר קבלת תג השם, הוא לבדוק מה מצב האוכל והמשקאות. האם יש מזנון או שמלצרים עוברים בין האורחים ומציעים להם מתאבנים.




למעשה, כשכולם רעבים יהיה להם קשה להתמקד בלחיצות ידיים ואיסוף כרטיסי ביקור. כאן מגיע האתגר של מארגני האירוע. הרי רוב האורחים מגיעים עם תיק לפטופ או תיק עבודה כלשהו ולכן יש להם רק יד אחת פנויה על מנת ללחוץ ידיים ולקחת כרטיסי ביקור. עם זאת, הם עדיין רעבים ויהיה לא פשוט לאכול כשהידיים תפוסות. לכן, אחד הדברים שחשוב לזכור כשבוחרים אוכל לאירועים עסקיים הוא לאפשר למוזמנים לנווט בין נטוורקינג לבין אכילה ושתיה. 

במילים אחרות, תשכחו מצלחות וכלי כסף. כמעט בלתי אפשרי לתמרן איתם. מנות קטנות בגודל ביס או שולחנות גבוהים עליהם ניתן להניח צלוחיות קטנות יכולים להשתלב יחד, לפתרון מוצלח, שיאפשר לכולם לתקשר ובו זמנית, להשביע את הרעב.



כמו כן, יש לקחת בחשבון את משך האירוע ואת התדירות של חידוש המנות. אם מדובר על אירוע בו המנות מוגשות מעל לעמדות הגשה שאינן מתוחזקות לאורך כל הערב, כדאי לבחור במזון שיהיה טעים גם כשהוא קר וחשוף לאוויר במשך כמה שעות. אחרת, חשוב לתחזק את אזור הגשת המנות.

חשבו על השיניים. כמעט ואין מצב שלא יתקעו לכם שאריות מזון בין השיניים, אך זה לא אומר שצריך להתעלם מזה. מזון עם חתיכות קטנות של עשבי תיבול טריים, חסה וזרעים, תמיד נתקע בין השיניים. לכן, מארגני האירוע צריכים לספק מזון שלא יגרום לאורחים להרגיש מבוכה, אחרי שהביטו במראה והבינו שהם חייכו לכולם כשחתיכת תרד מבצבצת מבין שיניהם.

YOU MIGHT ALSO LIKE