שלומית בונה חופה: וגם אתם יכולים לעצב לעצמכם אחת מושלמת ויפיפייה
הכתבה הבאה מנסה לספק השראה עם כמה רעיונות מקוריים לחופה מעוצבת. התחילו בקריאתה והפליגו בדמיון כאוות נפשכם על מנת ליצור לעצמכם את העיצוב המושלם

הכתבה הבאה פשוטה ולא מתחכמת. הסיבה לכך היא הנושא לו היא מוקדשת: עיצוב חופה מקורי ומתחכם. הצורך בעיצוב כזה עולה אחרי שהשקעתם הרבה בארגון החתונה המושלמת. הרי לא יתכן שלב ליבו של האירוע, טקס החופה, לא יעלה בקנה אחד עם שאר המרכיבים.

הוסיפו בדים שקופים על מנת לתפוס את תנועות הרוח


אז אחרי שמצאתם את המיקום המושלם, זה הזמן לשלב בו חופה מותאמת אישית. זו גם הדרך להעניק לאירוע את המגע הפרטי שלכם, כך שהוא יהיה מיוחד. האפשרויות לעיצוב חופה הן כמעט בלתי מוגבלות. תוכלו לבחור את פלטת הצבעים האהובים, את הנושא לפיו תעוצב החופה ואפילו לשלב מסורת משפחתית. אין גבולות, כבר אמרנו? אז הנה כמה דוגמאות שיעוררו השראה.

אחת האפשרויות לחופה מעוצבת כוללת שילוב של פנסים תלויים עם קישוטי ירק של עמודי החופה והפתח העליון. כך גם ניתן לאחד בין חלל החופה לבין האזור בו היא נערכת, כשתלויים פנסים בכל מיני נקודות אקראיות באותו אזור. משחק תאורה נוסף, יכול להתרחש באמצעות שרשרות של נורות, שישתלבו נהדר בין צעיפי בד צבעוניים, בין קישוטי ירק ופרחים ואפילו בצמוד לפרוכת. 


שלבו פרחים טריים על מנת ליצור מראה טבעי, צבעוני ורומנטי


אחת הדרכים להימנע ממראה תעשייתי וקר, היא להיצמד למרכיבים טבעיים, כגון ענפי עץ לבנה עליהם תלויים פרחים בצבעים נבחרים. ניתן להוסיף וילונות מבד לבן חצי שקוף וליצור מראה חלומי ורך. אם מעוניינים להעצים את המראה הכפרי, אפשר לשלב מאחורי החופה שתי דלתות וינטג' מקוריות, שפשוט מפרקים מפתחו של מבנה עתיק או אסם. הדלתות ישמשו רקע נפלא לחופה והן תמיד יושבו למקומן בסוף האירוע.

המראה הרומנטי הוא חלק בלתי נפרד האווירה באירוע. אם רוצים או לא, מדובר בחגיגה רומנטית של אהבה. בהמשך לכך, אין כמו חופה שעוטרה בוורדים עם עלי ירק טריים. אם מעוניינים להעצים את רכות הרומנטית הזו, אפשר להוסיף צדפים ובדים לבנים חצי שקופים, שינועו עם הרוח ויעניקו לכל אזור החופה מראה אוורירי יותר.

YOU MIGHT ALSO LIKE